Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-13, 21:29   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Ulempen med å bestille ferie tidlig er at jeg er ekstra tøff i trynet hva tidlige flytider angår ... Jeg oppdaget akkurat at flyet har avgang 05:45. Vi bor et stykke fra Oslo, og er avhengig av å få parkert bilen på langtidsparkeringa før vi kan sjekke inn (sist vi dro fra Gardermoen med tidlig avgang tok nettopp det uhorvelig lang tid). Jeg sitter og lurer på om det er en god idé å booke oss inn på Radisson-hotellet ved flyplassen eller ikke. Hvis jeg kan få noen timer med søvn, mener jeg at det er det. Men om det blir omtrent like stressende som om vi hadde latt være, er det jo ingen vits ... Hva tror dere?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 21:34   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Hvor lang tid trenger dere på flyplassen? Når stenger innsjekk? Hvor lang tid bruker dere fra parkering og inn, hvor lang tid bruker dere på å kjøre til flyplassen?

Trekk den tiden fra avgangstid og se om det er verdt det. Er det sjans for at hele familien roer seg tidlig nok på et hotellrom?

Min erfaring er at barna sovnet sent, mannen sovnet, snorket og jeg lå våken hele natten av redsel for at vi skulle forsove oss. Vi skulle opp 04:30

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 21:36   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Hvis jeg hadde bodd såpass nær som dere så tror jeg nesten heller jeg bare hadde stått opp på natta og kjørt da. Dere får jo uansett ikke en ordentlig natt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:02   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Nei, vi får ingen ordentlig natt. Spørsmålet er vel om vi får lagt oss i det hele tatt, om vi er hjemme.

Takk for svar, forresten!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:08   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Det er veldig deilig å bare tusle bort og sjekke inn. Hotellet er bra, og du slipper stresset med å komme fram i tide. Dere kan bli ferdig med pakking tidlig og ha en kveld på hotell med god middag og legge dere tidlig i deilige senger dere ikke trenger re opp.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:10   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Sjekk ut priser på flightpark. Det er gull verdt, man kjører til døra, så blir bilen henta der, og så levert der igjen når du kommer hjem. Et hotellrom sparer deg ikke for så mye tid.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:14   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Hvis dere bestemmer dere for å kjøre kan jeg anbefale http://www.flightpark.no

Veldig lettvint. Sjekk om dere får rabatter gjennom jobb, vi får 20% eller noe tror jeg det var. De henter bilen rett utenfor terminalen, og leverer på korttidsparkeringen.

Edit: Litt treig, ja.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:16   #8
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Flighten går for tidlig til at dere kan stå opp, sjekke inn, og så gå tilbake og nyte frokostbuffeten i ro og mak. Jeg hadde heller kjørt på natta og sjekket ut forslaget til mkj. God tur!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:18   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Vi skal reise ca. samme tidspunkt i sommer og hotell er ikke verdt prisen synes nå jeg. Ungene får sove litt hjemme før vi drar, og mannen som skal kjøre får nok sove litt, mens jeg blir surrende oppe og ikke sover noe godt uansett når vi skal reise enten vi er hjemme eller på hotell. Fordelen med at når vi reiser så tidlig om morgenen er at vi ikke trenger å ta hensyn til trafikk, så da drar vi to timer før innsjekkingen starter hjemmefra, mannen slipper av alle andre i bilen + kofferter på Gardermoen og han svipper bilen bort til Dalen Parkering hvor jeg har forhåndsbestilt plass til bilen. Mannen kan bare hoppe på første buss uten å tenke på noe bagasje ut og inn og er kjapt borte på flyplassen til oss etter å ha levert bilen. Dalen Parkering er genial synes nå jeg. Tar aldri lang tid å sjekke bilen hverken ut eller inn, og en blir kjørt fra dør til dør.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:25   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Vi har brukt SAS-poeng noen ganger på Radisson ved tidlig fly, når vi var i Norge på besøk og bodde på hytten. Det var veldig greit.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 22:52   #11
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Vi sover alltid på Gardermoen når vi skal reise. Det er så behagelig det. Ikke stresse avgårde mitt på natta.

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 23:50   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Vi sover alltid på Gardermoen når vi skal reise. Det er så behagelig det. Ikke stresse avgårde mitt på natta.

Hvis flyet går 5.45 er det midt på natta uansett.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 07:43   #13
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvis flyet går 5.45 er det midt på natta uansett.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 08:12   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvis dere bestemmer dere for å kjøre kan jeg anbefale http://www.flightpark.no

Veldig lettvint. Sjekk om dere får rabatter gjennom jobb, vi får 20% eller noe tror jeg det var. De henter bilen rett utenfor terminalen, og leverer på korttidsparkeringen.

Edit: Litt treig, ja.

Dette fungerer utmerket og er bare SÅ deilig! Ikke er det dyrt heller.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:26   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dette fungerer utmerket og er bare SÅ deilig! Ikke er det dyrt heller.

Når jeg så på prisene nå så er det i alle fall dobbelt så dyrt som Dalen Parkering, som også kjører til døra, men en må jo da sette fra seg bilen først. Vi har aldri brukt lang tid på det. Ikke snakk om at jeg hadde giddet å betale 500 kroner ekstra på en 2-ukers tur for å spare noen minutter på flyplassen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:27   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når jeg så på prisene nå så er det i alle fall dobbelt så dyrt som Dalen Parkering, som også kjører til døra, men en må jo da sette fra seg bilen først. Vi har aldri brukt lang tid på det. Ikke snakk om at jeg hadde giddet å betale 500 kroner ekstra på en 2-ukers tur for å spare noen minutter på flyplassen.

Joda, men med 3 unger, 4 kofferter, en barnevogn og diverse annet dill gidder jeg ikke å gå en meter lenger enn jeg absolutt må (inn og ut av annen bil er ubeleilig nok for meg). Sammenlignet med det nærmeste p-huset er dette genialt. Vi betalte rett under 1000 kroner for 14 dager sist og betaler det gladelig igjen. Om vinteren var bilen varm å sette seg inn i, der den stod på korttidsparkeringen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:33   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Joda, men med 3 unger, 4 kofferter, en barnevogn og diverse annet dill gidder jeg ikke å gå en meter lenger enn jeg absolutt må (inn og ut av annen bil er ubeleilig nok for meg). Sammenlignet med det nærmeste p-huset er dette genialt. Vi betalte rett under 1000 kroner for 14 dager sist og betaler det gladelig igjen. Om vinteren var bilen varm å sette seg inn i, der den stod på korttidsparkeringen.

Vi har lass med bagasje vi også, men vi går ikke en meter mer enn det vi må vi heller siden vi går av rett utenfor Gardermoen avgangshallen og bare en av oss voksne stikker bort med bilen etterpå uten noe unger og bagasje på slep. Sånn går det å gjøre det når vi reiser begge voksne i alle fall. Når jeg reiser alene med ungene så går jo ikke det, men da får jeg gjerne noen til å kjøre oss til flyplassen isteden og velger kanskje en annen flyplass som er nærmere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:34   #18
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi har lass med bagasje vi også, men vi går ikke en meter mer enn det vi må vi heller siden vi går av rett utenfor Gardermoen og bare en av oss voksne stikker bort med bilen etterpå uten noe unger og bagasje på slep. Sånn går det å gjøre det når vi reiser begge voksne i alle fall. Når jeg reiser alene med ungene så går jo ikke det, men da får jeg gjerne noen til å kjøre oss til flyplassen isteden og velger kanskje en annen flyplass som er nærmere.

Sånn gjør vi det også. Og når vi ankommer stikker en av de voksne og henter bilen mens resten sitter og venter.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:43   #19
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.372
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det er veldig deilig å bare tusle bort og sjekke inn. Hotellet er bra, og du slipper stresset med å komme fram i tide. Dere kan bli ferdig med pakking tidlig og ha en kveld på hotell med god middag og legge dere tidlig i deilige senger dere ikke trenger re opp.


Problemet er at de aller fleste av hotellene som blir regnet som flyplasshoteller i Oslo kan man ikke tusle bort til terminalen fra. Man må i shuttlebuss, som går via x antall andre hoteller, og kan ta opp mot en halv time. Det er kun de to Rezidorhotellene, Raddison og Park Inn man kan tusle inn fra, og de er dyre, langt dyrere enn de andre flyplasshotellene.

Så hvis det er et alternativ å kjøre hjemmefra, kan dere like godt gjøre det. Skikkelig natt blir det uansett ikke.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 11:51   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Me har køyrt om natta til tross for at det er fire timars køyring. Dette er hovudsakleg pga. at barna ikkje sovnar så lett på nye stader. Samt at det er ok å spare den tusenlappen. Det er klart at me blir litt slitne av denne måten å reise på, og særleg sjåføren, men nær ti timars reising tar på uansett.

Eg funderer veldig på korleis me skal gjere det på heimturen. Da landar flyet i to-tida på natta. Det er litt verre å sette seg i bilen og køyre da ettersom ein ikkje får kvilt på noko god måte i forkant av køyringa.

Dette opplegget er berre aktuelt på sommarstid. Det er for krevjande å køyre på natta vinterstid.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no