|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Spinnoff: Ungenes forhold til godteriUngenes forhold til søtt er nok som i en ganske gjennomsnittlig familie, vil jeg tro. Det er bare jeg som spiser godteri og kjeks hver dag, for å si det sånn.
|
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Ungenes forhold til godteriJeg er overrasket over hvordan de begrenser inntaket selv, for jeg mener at det gjorde ikke jeg da jeg var liten. (Og de er jo egentlig meg, er de ikke?
|
|
|
#3 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Ungenes forhold til godteriDette er trolig mer mitt forhold til vesla og godteri, enn hennes forhold til det selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Spinnoff: Ungenes forhold til godteriDe oppfører seg stort sett som om de aldri har fått mat når det er snakk om kaker, kjeks og godis. Og brus....
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Spinnoff: Ungenes forhold til godteriAlle mine er utrolig glad i godteri. mellomste er litt sær på det, men er definitivt mest glad i kake av mine.
|
|
![]() |
|
|