|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Rødme litt til då Vimsen, pliiiiiiiiiiiiiis :ber: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er faktisk ikke så nøye hva en er, men hvem en er. Og hvordan en formidler hvem en er og hva en står for. Og om en kan stå for det en sier en står for - eller være ydmyk nok til å innrømme at en "dreit på draget" (sorry, sarte sjeler - litt dialekt). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Etter å ha skummet denne milelange tråden, tror jeg vel bare jeg vil si at jeg føler at dette forumet er for dem som trives her. Om man er akademiker eller ikke, har ikke noe å si slik jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?
JAAAA! Fortell, fortell! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
*retter pekefinger til Vimsen som om hun var barnet*
|
|
|
#14 |
|
"De"
|
Pøh.
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Siden "streken" er subjektiv, så er det nå litt vanskelig å snakke om "streken" som krysses på et forum når det ikke er soleklare overtramp. Jeg har ikke sett noen strek bli trakket over i helseattest-tråden.
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
En strek vil nok veldig ofte være subjektiv, men som med så meget annet, vil i enkelte tilfeller mange være enige om at den er krysset. Noen vil nok være uenige også, men i tilfeller hvor mange mener den er krysset, må det være greit å konstatere det. Noen fasitstrek finnes sjelden ja, det er jeg enig med deg i. |
|
|
|