Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dvaske pupper da?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 19:42   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Alltid BH her også. Og helt enig med banana, de aller fleste bruker BH som er for store rundt ryggen. Det eneste som funker er å gå til en kyndig person i undertøyssjappe. Er du heldig(ere enn meg), passer du en str. som er lett tilgjengelig i billigmerker også, så da er det bare å trave tilbake til HM.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:47   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Alltid med. Jeg synes også det er vanskelig å finne gode BH'er, og vet faktisk ikke om noen undertøysspesialist (som ikke retter seg utelukkende til damer over 70) her i området.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:52   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Alltid med. Jeg synes også det er vanskelig å finne gode BH'er, og vet faktisk ikke om noen undertøysspesialist (som ikke retter seg utelukkende til damer over 70) her i området.

I nøden kan man få med seg en god venninne og få henne til å måle ryggen og puppene ordentlig. Str. skal være lik omkretsen under brystene (IKKE opp på skulderbladene), og cupen er avhengig av differansen mellom omkretsen på puppene og under. Jeg husker ikke helt tallene, men det er nok enkelt å google seg til. :lat:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:56   #24
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Klarer ikke å gå uten bh...klamt,varmt og for meg ekkelt. Men det er jo siden jeg har lange feite pupper.

Jeg burde egentlig gå i en skikkelig undertøysbutikk og kjøpe meg en skikkelig bh...Jeg eier visst ingen..

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:59   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Spesialbutikker er et must. Der får jeg instruksjoner om hva som er viktig for meg og hjelp til å finne riktig størrelse. Jeg kjøper noen bh'er, og så bruker jeg instruksjonene jeg har fått til å kjøpe billigere modeller senere.

Forrige gang fikk jeg skryt, for hun var enig i mitt forslag om størrelse. Hun sa at 95% av kundene foreslo med for små cuper og for store rundt hvis de ikke var stamkunder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:01   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg kan fint gå uten tror jeg, men det er fordi puppene er små. Jeg bruker alltid BH da, en som får puppene til å se større ut.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:04   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Puppebilde (BH bilde)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00234.JPG (24,0 KB, 19 visninger)
__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:25   #28
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.649
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Livet er best når jeg kan fly rundt uten bh.
Det skjer helst hjemme i stua, altså.
Men jeg husker jeg GLEMTE å ta på bh den første dagen min på lærerskolen. Da jeg oppdaget det ble jeg skikkelig flau. Men mannen min forelsket seg i meg likevel den dagen. Hehe.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 00:45   #29
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg klarer ikke å gå uten BH.
Meg ser du garantert aldri med slappe pupper i fri dressur!

Signerer... Mine er godt brukte og det synes dessverre... Men de er brukt til det de er til for, så jeg er fornøyd for det, men vil ikke ha de hengende i fritt fall, nei...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no