|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ValgdagenVi har forhåndsstemt og ingen store planer for i morgen. Blir vel å se på valgsendingene før jeg legger meg. Tenker jeg tar med storesøs på valgdagen om to år, da er hun 6 og da skjønner hun kanskje litt mer hva det dreier seg om.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: ValgdagenNei, det gjør vi ikke. Jeg har stemt for mange uker siden og skal dermed ikke stemme i morgen.
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ValgdagenJeg er alene med ungene neste uke, så jeg fant ut at det var like greit å benytte anledningen til å ta med meg de to eldste for å stemme i dag. Da slapp jeg i det minste barnevogna inne i valglokalet.
![]() |
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: ValgdagenJeg skal bare bort og stemme, og kanskje se litt ekstra på tv i kveld. Noe mere enn det skal jeg ikke gjøre ut av dagen.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: ValgdagenJeg skal stemme på vei hjem fra jobb, ellers blir det en vanlig dag. Kommer sikkert til å følge kveldens sendinger med et halvt øye.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: ValgdagenJeg gleder meg til å stemme, og enten jeg eller Mannen tar med barna for å gjøre det, så skal det unnagjøres en fotballtrening, og så tenkte jeg å lage god mat som kan spises foran TV-en, Mannen og jeg kommer til å følge spent med, og det kommer kanskje noen av hans familiemedlemmer på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
snur
|
![]() Sv: ValgdagenJeg og mannen tar med minsten bort for å stemme nå. Eldste har vært med hver gang men i dag er hun fullt opptatt med treninger og lekser og rekker ikke. Hun får uansett ikke være med inn og da er det ikke like mye stas visst
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: ValgdagenJeg og mannen kom fra jobb til valglokalet samtidig etter jobb (helt tilfeldig), han hadde vært hjemme og hentet yngste som ble med og fikk slippe to stemmesedler i valgurnen. Stor stas. Ellers gjør vi ikke noe mer ut av det. (Eller, jeg kan kanskje si at jeg feirer med godteri så jeg slipper dårlig samvittighet for å tømme restene av lørdagsgodtet.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: ValgdagenVi har aldri gjort noe spesielt ut av valgdagen, annet enn å stemme. Poden hadde ikke skolefri i dag, men jeg dro ham med meg etter pianotimen så han fikk se hvordan det foregår. Mannen stemte for en god stund siden.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: ValgdagenVi gikk tur med ungene, traff en kompis fra barnehagen som også var på vei samme sted, ungene ble med meg inn, så gikk faren inn etterpå (for vi hadde også med oss hunden, og hun måtte vente ute, så derfor gikk en og en inn, planen var en unge hver også da...) og så gikk vi hjem, og det ble sjokoladepudding til dessert for den som ville. (I praksis bare ungene, jeg tar meg muligens litt når de er i seng, men det frister mer med potetgull. Og valgsending. Min egen likke valgvake, som kommer til å vare sånn omtrent til de aller første er talt opp... Så sovner jeg.
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: ValgdagenJeg spiser sjokolade. Og velger å putte det på valgdagskonto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
lettere utlada
|
![]() Sv: ValgdagenDet ble en riktig fin ettermiddag her. Under middagen forklarte jeg ungene litt hva "å stemme" er og at de skulle få være med på det.
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: ValgdagenJeg spiste fire is, men ellers ingen andre markeringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|