Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Festdrakt på denne tiden av året?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 21:17   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.779
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Festdrakt på denne tiden av året?

Mm, det er nok det.

Jeg likte den jeg fant til henne da, og bare 250 kroner pluss porto, det er jo et så stort røverkjøp at jeg kan vurdere å kjøpe den likevel. Den er 4 år, og antakelig derved for stor, men da passer den til våren også. Kusina har samme, og den var ikke stor i størrelsen, så det er ikke sikkert den er så ille stor til 17. mai. Men jeg vet ikke om jeg lar henne ha festdrakt om han har dress, hun elsker jo blåkjolen sin også. (På den annen side, JEG går i brunad, og mannen i dress, så det kunne fungere det også. Jeg har bare lyst at guttungen skal ha festdrakt så lenge som mulig, synes han er staselig flott i den han har, men som altså er for liten nå. Og ønsker mannen bunad, men det er en annen historie...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no