Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ser du mye på TV eller serier?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-13, 18:38   #21
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg ser ikke så mye serier på tv,men finner meg ofte favoritter på Netflix. Ser de som regel på nettbrettet på senga (er singel og har ikke så lett for å sovne ) Akkurat nå ser jeg The Forsyte Saga,elsker den.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:17   #22
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg ser lite på tv. Eller vel, jeg ser på tv når jeg løper på tredemølle, så sånn sett ser jeg faktisk ganske ofte på tv. Teller det likevel ikke med siden jeg ikke velger program selv.

Får med meg litt tv på fredagskveldene og Greys når det går, ellers er det pent lite, gitt. Kveldsnytt ser jeg om jeg rekker å bli ferdig med dagens gjøremål innen det begynner.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:49   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.784
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg ser nesten ikke på tv i det hele tatt. Det hender jeg surfer litt og er QI eller The Graham Norton Show på da, så ser jeg på det. Men jeg PLANLEGGER ikke å se noe. Det eneste jeg prøver å få med meg, er nyheter når jeg vet at det har skjedd noe sensasjonelt.

Vi lever i steinalderen og har ikke dekoder eller andre opptaksmuligheter. Så i stedet kjøper vi serier på dvd. Er vi heldige finner vi det vi vil se på amerikansk Netflix (men det er dessverre sjelden).

Vi ser serier fordi det er en avslappende måte å avslutte dagen på. Vi ser serier flere ganger i uken. Vi prøver å se filmer også, men det krever litt mer tid og energi, så det blir sjeldnere.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:09   #24
Rebella
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 20
Rebella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg MÅ se "Broen", rett og slett fordi første sesong var så gruelig bra. Er spent på om sesong 2 når samme nivå. Liker litt sånn "mollpreget" skandinavisk krim. Jeg begynte å se den amerikanske versjonen, men syntes ikke det ble det samme i det hele tatt.
Ellers har jeg kasta meg over "Vikings" på TV2 Zebra, flere som ser det? Syns det starta med En Anelse for mye vold, men plottet har kommet seg og det er vel verdt å følge med på. Det var vel sånn disse folka holdt på da...

Rebella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:24   #25
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.455
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg ser generelt lite på tv/opptak. Ser tv maks et par ganger i uken.

Når jeg først ser tv, er det gjerne serier jeg ser. Får ikke med meg andre enkeltstående programmer, siden jeg ikke studerer tvguiden eller ser reklame på tv. Av serier er det nå Broen 2 på mandager. Ser Greys på tirsdager når det går. Har sett noen episoder av Rita når det gikk istedenfor Greys. Kommer til å se Downton Abbey på søndager. Ser ikke den typiske helgeunderholdningen, men kanskje en god krim om det er noe.

Ser på tv fordi jeg det er spennende og avslappende, samt at jeg kan gjøre noe engasjerende mens jeg sorterer sokker.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:42   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Ser lite på TV, i grunn. Broen blir vel fast, ellers ser vi serier på DVD eller Netflix. Holder på med Breaking Bad og siste sesong av Mad Men om hverandre. Ser vel på serier to-tre kvelder i uken. Om fredagene ser vi Nytt på Nytt, og av og til Skavlan, hvis det er noen interessante personer der.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:49   #27
Rebella
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 20
Rebella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

På talkshowfronten syns jeg hun Anne Lindmoe er ganske flink. Ble litt mye svorsking med Skavlan i en periode...

Rebella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:54   #28
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg ser nesten ikke på TV. Akkurat nå følger jeg med på Broen, og det er det eneste jeg ser.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 21:09   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du mye på TV eller serier?

Jeg kan ikke huske sist jeg så noe som gikk på tv.
Derimot ser jeg masse serier og en del filmer via Netflix/HBO/annet.
Jeg har noe skit jeg ser på, bare for å tømme hodet helt, og noe jeg følger med på. Nå ser jeg f.eks The White Queen på HBO og Dr. Who på Netflix.
Og Say yes to the dress når jeg trenger noe som krever null hjernevirksomhet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no