|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Au pair på foreldremøte? | |||
| Jeg har opplevd au pair på foreldremøte |
|
6 | 3,82% |
| Jeg vet at noen på vår skole har sendt au pairen på foreldremøte |
|
1 | 0,64% |
| Jeg kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
|
2 | 1,27% |
| Jeg har hørt om noen som kjenner noen som har opplevd au pair på foreldremøte |
|
2 | 1,27% |
| Ikke hørt, ikke sett |
|
136 | 86,62% |
Ikke hørt eller sett, men har lest VG og Tenker Mitt uansett.
|
|
10 | 6,37% |
| Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg stemte kanskje feil? Jeg har opplevd au pair på foreldremøte, men den ene forelderen var også med, så det var ikke i stedet for.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg skjønte ikke egentlig relevansen av kommentaren til Bluen, siden dette jo var en tråd som omhandlet fordommer til de fæle vestkantforeldrene som ikke gidder å følge opp barna sine i skolesammenheng. Jeg poengterte at dette ser ut til å være helt uten hold i min skolekrets.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Nå skjer det jo at folk ikke har lik hudfarge som ungene sine, da, Lavender.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Det rare er at når man BOR et sted, så er nesten alle helt vanlige, både østpå og vestpå.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Au pair på foreldremøte?
Ikke sant? Og hyggelige er de fleste også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Med merkevesketråden i frisk minne og med røtter i Oslo Øst og lang botid i Bærum vil jeg bare si: Føkk alle dustefordommer og generaliseringer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Jepp!
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Jeg står jo da på utsiden og ser inn og har aldri opplevd disse menneskene som omtales i VG spesielt. Jeg har tuslet rundt mye både på Bekkestua og på Stovner uten helt å merke den store forskjellen.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Au pair på foreldremøte?Men det ER kulturforskjeller. Folk er hyggelige for det. Det tar ikke så lang tid å komme inn i sjargongen når man flytter på seg.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
KLart det. I sommerhuskommunen vår er folk litt større enn i hjemkommunen. Og foreldrene litt yngre. Og været litt bedre.
|
|
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Vi har barnehage i vest med høyt utdannede foreldre der vi er av de med kortere utdannelse og skole i øst der vi er av de med lengre utdannelse. Klart folk er hyggelige begge steder og vil folk rundt seg godt. Men man kan godt ha ganske ulike diskusjoner og samtaleemner over kaffekoppene.
S.E.& O. Sist redigert av veobra : 18-10-13 kl 15:33. Årsak: skriveleif |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Hun må gjerne hente, men det er nok best om hun holder seg unna foreldremøtene.
|
|
|
#15 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Au pair på foreldremøte?Snippa??!! Det der burde vært anmeldt for bestikkelse. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Au pair på foreldremøte?Ja, jeg vet. Jeg valgte å flire av det i steden for. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Au pair på foreldremøte?Hadde jeg hatt aupair hadde jeg sendt henne på foreldremøte. Hadde glatt betalt for å slippe unna.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au pair på foreldremøte?Snippa! |
|
|
|