Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

[Facebook] Hvordan få lagt inn det jeg vil på selskapets side?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 19:06   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Facebook] Hvordan få lagt inn det jeg vil på selskapets side?

Jeg holder på å lager en side for et selskap, og jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha det, men jeg får det ikke til, og jeg blir så gaaaal!

Her er en eksempelside: https://www.facebook.com/pages/Live-...232093?fref=ts

På den linjen der du kan klikke på bilder, og slikt, har hun også noen "faner" der det står foredrag, kurs, etc.. Hvordan har hun fått til de boksene?

Når jeg skal legge til bokser så får jeg valget mellom å legge til notat-boks, eller arrangement-boks, eller tilbuds-boks. Thats it. Hvordan få til egne bokser med egne tema?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:38   #2
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Facebook] Hvordan få lagt inn det jeg vil på selskapets side?

Må man betale for det, kanskje? Hørte jeg ikke noe for en stund tilbake om at Facebook skulle begynne å ta betalt av firmaer for bedre tjenester?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:41   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Facebook] Hvordan få lagt inn det jeg vil på selskapets side?

Da selger de den tjenesten jæv*** dårlig. De må jo kaste seg over meg å be meg kjøpe da!

Jeg skal sjekke om jeg kan kjøpe meg bokser som er slik jeg vil ha dem.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:05   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Facebook] Hvordan få lagt inn det jeg vil på selskapets side?

Kan det være en app? Når jeg trykker på en av dem, så står det, nesten sist i adresselinja: app=(blabla).
Når man skal lage en side, så har man den linja du snakket om, med 'bilder' osv. I enden av linja, på den siste synlige ruta, så er det en "pil", klikker man på den så får man opp nye ruter, med plusstegn på. Hvis du klikker på et av de plusstegnene, så får man opp "events", "notes" og "find more apps".

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no