Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-13, 17:59   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Vi vurderer å kjøpe en ny konsoll til elleveåringen i julegave. Han liker alle krigsspill med attenårsgrense som kompisene har, men det er helt utelukket at han får kjøpe slikt selv.
Synes utvalget med tolvårsgrense er ganske begrenset..?
Har dere noen formening om det finnes best spill til Nintendo Wii eller Playstation?
Det kan bli en playstation 3 eller 4 avhengig av om vi spleiser med besteforeldre, eller Nintendo Wii-eller evnt Nintendo Wii U?
Hva bør vi velge?
Vil også svært gjerne ha spilltips!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:00   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Til en 11-åring hadde jeg kjøpt Playstation eller Xbox.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:00   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Han har Xbo360, men det virker ikke som han liker de spillene har har funnet til den noe særlig.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:02   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Vi har wii og wii u, den eneste grunnen er mario.
Om han ikke liker mario vile jeg valgt playstation.


Sist redigert av Mira : 28-10-13 kl 18:42.
Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:08   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Han liker Mario og krigsspill.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:37   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Liker han Mario så må det bli Nintendo, det er et Nintendo-produkt og lages bare til deres konsoller. Jeg ville ikke latt en 11-åring spille krigsspill (se forøvrig mitt svar angående barn og aldersgrenser i en annen tråd her). Dersom han ikke liker spillene til Xbox så vil det heller ikke hjelpe og kjøpe Playstation 3/4 da de aller fleste spill lages til begge konsoller med noen ganske få unntak.

Hvor mange/hvilke spill har han til Xboxen? Det er jo laget godt over 1000 spill til Xbox så jeg tenker at det sikkert er lettere og finne noen gode spill han vil like enn og kjøpe en ny konsoll. Nintendo Wii må dere ikke finne på og kjøpe, den er helt utdatert og produseres ikke mer. Wii U skal være en god maskin, men foreløpig finnes det nesten ikke gode spill til den. Den har også solgt ekstremt dårlig så langt.

Dersom han liker Mario vil jeg anbefale Rayman-spillene til Xbox. Det er utrolig morsomme platformspill med fantastisk grafikk og lyd. Jeg kan gjerne gi deg en liste med tips dersom du lister opp noe av det han har/liker. Jeg har vel 150 Xbox spill i hyllen så jeg har god kjennskap til det meste på den platformen.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 22:50   #7
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Tusen takk for tips! Nei krigsspill med høy aldersgrense får han ikke.Det er bare så synd at det lages så lite spill med 12 års aldersgrense for det er greit synes jeg. Det er ikke et must med Mario, men han liker den typen spill også.Skal sjekke ut Rayman! Er det mange slike til xbox? Noen som er bedre enn andre?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:53   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Rayman Legends er helt nytt, og er fantastisk moro.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 10:02   #9
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii eller Playstation 3/4?

Jeg har Wii U, og jeg elsker den! Den er nok for "menigheten", vi som må ha Mario, Zelda, Pikmin osv. Jeg er også veldig fornøyd med netflix-appen på wii U'en, det gjør det veldig enkelt å se filmer og serier på TV. Jeg ville ikke kjøpt vanlig Wii nå når Wii U finnes. Til nyttår kommer det dessuten ny Mario Kart til U'en, og jeg gleder meg som en unge på julaften Alle spill til Nintendo Wii kan spilles på Wii U.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no