Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Heilo som marsvinmamma - en nybakt-tråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 20:53   #11
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heilo som marsvinmamma - en nybakt-tråd

For en historie, Martis!

Status etter en dag er at den ene gutten såvidt har turt å snuse på hånda mi når jeg hadde den inni buret, og begge to har turt å være ute fra gjemmestedet sitt litt og gått rundt mens jeg hadde hånda inni. Også er de tøffest når det er mange som sitter og snakker rundt buret.

Jeg er spent på hvor lang tid det tar å få de håndtamme, og om det vil ødelegge mye å løfte de opp for å sette de i transportburet når det store skal gjøres rent. Det må jo nesten til i løpet av uka som kommer nå.

Angående mat så virker hvit kål å være en favoritt så langt. Banan er ingen stor høydare. Gulrot med c-vitaminpulver har de såvidt smakt på, og rød søt paprika er "greit nok". Herregud så altoppslukende dette er, det hadde jeg ikke forventet.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.