Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-13, 22:08   #121
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Priser meg lykkelig over balletten, turning og Tae kwon do'en til barna her i huset. Overkommelige priser og INGEN dugnader what so ever.

Jeg hadde nok protestert på dette salget, det er et smalt produkt. Da er det mye annet som er mye enklere å bli kvitt og som også har høyere avanse.

Jeg har kjøpt (men ikke fått enda) tørkepapir av en nevø (til inntekt for en klassetur med Hvite Busser), og der har jeg forstått det som at de forhåndsselger slik at de ikke brenner inne med overflødige sekker. Altså at han melder fra at han har 10 kjøpere og derved får 10 sekker.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 22:08   #122
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det er ikke lov.

Tusen takk! Har du en link eller noe jeg kan vise til?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 23:41   #123
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Den som Obelix viste til.

Herhttp://http://www.idrett.no/tema/lov...er/dugnad.aspx

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 20:25   #124
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Kjenner nå at jeg er glad klubbene mine to spiller fotball i har sagt klart ifra at foreldrene skal slippe å selge diverse. De får inn penger på dugnader av ymse slag, cuparrangementer og liknende. I tillegg betaler vi ikke akkurat småpenger i medlems/treningsavgift. Mye heller det enn loddsalg, dopapirsalg etc.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:46   #125
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Kjenner nå at jeg er glad klubbene mine to spiller fotball i har sagt klart ifra at foreldrene skal slippe å selge diverse. De får inn penger på dugnader av ymse slag, cuparrangementer og liknende. I tillegg betaler vi ikke akkurat småpenger i medlems/treningsavgift. Mye heller det enn loddsalg, dopapirsalg etc.

Hva betaler dere? Bare for å få et perspektiv. Vi betaler 1250. Da er det inkludert ene loddboken som vi kan selge til egen inntekt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no