Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-13, 14:57   #81
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Mine får stort sett lov til å gå i det de vil. Fireåringene har i et halvt års tid nektet gå i joggebukse og skal kun ha bukse med lomme som han kaller det, samt skjorte eller t-skjorte med knapper i halsen. Da får han bruke det, men jeg kjøper behagelige bukser.

Flekker har jeg gitt opp for lenge siden, så sant de ikke er veldig skjemmende. Prøver å unngå at de eldste går med flekkete klær, totalt umulig for fireåringen. Det er nok noen bukser med hull på knærne til mellomste, men det tenker jeg er helt ok. Eldste ville nektet bruke det og til minsten lapper jeg enkelt. Gensre og t-skjorter det er hull i kaster jeg stort sett, så sant jeg ikke får lappet pent, men det er ytterst sjelden. Jeg kjøper sjelden nye klær, så klærne er gjerne brukt noen ganger før de kommer i hus her. Yttertøy lapper jeg om det er av nyere dato. Ull syr jeg og det kan nok være flekkete, men det går mest i superundertøy her nå og det er enklere. Sokker kastes.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 20:32   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Dongeribukser med hull på knærne synes jeg er helt, helt uproblematisk. :80-tallskid:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no