|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Jeg er vakkerTror faktisk at jeg spiser litt for mye sukker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerKundenes som handler på nærbutikken er så hyggelige. To venninner sto å lo fordi at en mann spurde om de var single. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er vakker
Jeg har spist opp mitt forlenge siden. Det var faktisk bare en, EN, poppcorn i hele boksen min. Den spiste katten min. Så nå går jeg å legger litt mer mascara.
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg er vakkerKlart! Men først m du kanskje kvitte deg med den fantastiske mannen du allerede har.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerI kveld skal jeg iallfall vaske gulvet også skal jeg sitte som en pen jomfru i min egen stue og se på Hotel cæsar. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerJeg har en veldig spesiell stemme. Jeg høres ut som en mann når jeg snakker. Stemmen min er ekstra grov. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerI morgen skal jeg på jobb, så da kommer jeg ikke til å være så aktiv her inne. Men om kvelden kommer jeg tilbake. Men da skal jeg ikke skrive så mye som jeg gjør nå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerDet blir kjedeligt å skrive her visst ingen her inne svarer meg. Da er det ikke noe moro lenger. Jeg synes vi har hatt det veldigt moro i dag og i går. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hender at vi her inne liker å snakke om litt mer alvorlige ting. Tror du at du har lyst til det, du også? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerÅ trivest på jobben er viktig. Å ha gode kollegaer og at somme får tilrettelagt arbeid. |
|
|
|
![]() |
|
|