Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din beste hårkur?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 09:23   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Din beste hårkur?

Mitt ikke helt naturligblonde lange og litt sommerslitne hår trenger å kures! Jeg har brukt en veldig god kur fra Sebastian i flere år, men vil gjerne prøve noe nytt. Noen forslag? Hva er din favoritt? Må gi mye glans og næring.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 09:34   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Jeg liker best å kjøpe fra frisøren, men det blir så dyrt i lengden. Stort sett bruker jeg denne kuren fra Björn Axen. Kjøpes på Vita.
Jeg har krøller og mye hår. Trenger fuktighet og reparering. Syns denne er veldig god.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bjørn axen.jpg (123,0 KB, 8 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 11:12   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Jeg har også krøller og mye hår. Jeg liker hårkurer fra joico og l'occitaine!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 11:34   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.978
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Redken All Soft Heavy Cream

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 13:38   #5
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Har langt og 'utslitt' hår og har prøvd kur fra Sebastian, men den ble for tung for håret mitt. Redken all soft er god.
Det som fungerer best for mitt hår er når jeg bruker Aussie miracle moist shampoo etterfulgt av 3 minute miracle reconstructor.
Bruker den hver gang jeg vasker håret som en balsam, bare lar den være i lengre.
Er ikke alltid at det dyreste fungerer best har jeg erfart

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 16:49   #6
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste hårkur?

[quote=Kosmokula;3747052]Har langt og 'utslitt' hår og har prøvd kur fra Sebastian, men den ble for tung for håret mitt. Redken all soft er god.
Det som fungerer best for mitt hår er når jeg bruker Aussie miracle moist shampoo etterfulgt av 3 minute miracle reconstructor.
Bruker den hver gang jeg vasker håret som en balsam, bare lar den være i lengre.
Er ikke alltid at det dyreste fungerer best har jeg erfart

Dette er den beste jeg har prøvd også

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 17:16   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Hvor får jeg kjøpt Aussie? Bestille fra nett eller butikk? Vet dere hva dere betaler?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:29   #8
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Har kjøpt både på Boots apotek og Vita. På Vita har de dem i reisestørrelse også, så kan du jo prøve det ut. Hvis jeg ikke husker feil så koster hårkuren rett over hundrelappen for flaske i vanlig størrelse.

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 11:47   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.861
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Synes de luktet så ekkelt de der aussie, jeg. Eller er det flere typer, kanskje?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 12:39   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste hårkur?

De lukter snaskens! De lukter godterier!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 13:35   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Jeg synes Redken og Kerastase har de beste hårkurene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 14:18   #12
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Kerastase, ja. Brukte det tidligere, er det Masqueintense som gjelder fremdeles? Har forsøkt Redken all soft, den gir ikke nok pleie til mitt hår, trenger noe heftigere.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 14:43   #13
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Lukter ekkelt?! Nehe-he-hei...! De lukter snadder

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 14:51   #14
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Godterilukt høres forresten deilig ut! Søtt er supert.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 15:20   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Redken All Soft Heavy Cream

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 17:26   #16
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.861
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Lukter sånn tyggegummikulelukt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 22:07   #17
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Jeg har brukt kerastase før, nå bruker jeg joico. K-pack? Noe sånt tror jeg. Den er i alle fall kjempebra! Eneste minuset er at jeg ikke er overbegeistret for lukten.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 22:23   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Jeg syns også Aussie har bra effekt. Lukten varierer litt, noen lukter godt og noen lukter for mye sukkertøy. Men jeg kjenner ikke lukten annet enn akkurat i det jeg vasker håret, så jeg lever med det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 00:22   #19
Nordlys
Nybegynner
 
Nordlys sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
Innlegg: 29
Nordlys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din beste hårkur?

Ulike olivenoljehårkurer fra Kreta. Har hamstret hver gang jeg har vært på ferie der !

__________________
storesøster 06 og lillesøster 07
Nordlys er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no