Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

BB/CC-krem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 10:04   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

BB/CC-krem

Hva velger man? Noen som har prøvt CC framfor BB? Og hvilket merke? Trenger en krem som ikke gir blank hud, men som holder huden matt i mange timer!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 10:10   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: BB/CC-krem

Jeg bruker CC krem. Har ikke noe problemhud så den er fin for meg. Har vanlig dagkrem under. Synes den smører fint utover men har ikke tjukt lag da.
Har kjøpt den på Vita så det er et rimelig merke. husker ikke merket akkurat nå men er ganske sikker på at tuben er sort.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 10:33   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BB/CC-krem

Jeg kjøpte Clinique sin CC cream, den har fått gode kritikker. Jeg liker den ikke, føles tykk og klissete. Fargen Medium var heller ingen fulltreffer.

I går testet jeg REN BB cream, den passet meg bedre.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 12:24   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BB/CC-krem

Jeg bruker Clinique sin CC krem. Den holder meg ikke matt i huden synes jeg, men gjør den jevnere i fargen og har solfaktor.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 18:44   #5
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 425
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: BB/CC-krem

Argh, når jeg endelig har fått med meg at det finnes noe som heter BB-cream, som man "må" ha... Så vandrer dere videre i alfabetet? Kanskje klarer jeg å oppdatere meg når vi kommer til DD?

Men seriøst, hva er CC-cream da, hva skiller den fra BB (som hvis jeg har forstått rett er foundation og fuktighetskrem i ett...)?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:06   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: BB/CC-krem

Jeg prøvde aldri BB kremen men fikk tips om at CC kremen var tynnere i konsistensen. Jeg føler ikke at den ligger som et lag utenpå. Er fornøyd med den jeg har.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no