|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kva var den beste julegåva?Om det var noko du fekk, noko du ga bort, noko nokon andre fekk av nokon andre har ikkje noko å seie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Fantastisk vekkeklokke!
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Jeg er ekstremt fornøyd med det hjemmestrikka skjerfet jeg ga til Andungen. Pakket rundt en svintung murstein og deretter inn i en eske. Han var altså så nysgjerrig på hva det der kunne være, og fortalte alle gjestene om den tunge pakka som var til ham.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?
![]() |
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Jeg fikk ny sparkesykkel av mannen! I vår kjøpte jeg en sparkesykkel med store hjul på SmartClub. Den ble raskt en fast følgesvenn, og jeg, som ikke har sertifikat, ble med ett mye mer mobil (dvs jeg flytter meg raskere rundt). Jeg henter Ullungen på skolen (det er plass til henne foran meg), suser til butikken på no time, og tar den med på t-banen til sentrum (vips så er jeg på Grünerløkka, Bislett osv...). Men modellen som har tjent meg så godt er en billig skranglevariant - det merket jeg ikke minst da jeg fikk prøve en i en litt høyere prisklasse. Denne har jeg ønsket meg, men trodde ikke jeg ville få den fordi det ikke er sesong. Så stor var gleden og overraskelsen da jeg pakket den opp på julaften. Nå kan jeg nesten ikke vente til det blir vår(-ligere). Suser foreløpig noen testrunder i stuen og rundt kjøkkenet, og nyter kjøreegenskapene.
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Den beste julegaven jeg ga bort tror jeg må ha være det fotoalbumet jeg laget til min "nye" søster (lang historie, men de fleste her inne har vel fått det med seg i egen tråd) med en oversikt over hele familien og den nærmeste slekta som besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Vi er ikke få så det var litt av en jobb, men jeg håper at hun satte like mye pris på å få albumet som jeg tror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Jeg fikk solcelledrevet vanningsanlegg av mannen min.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Jeg fikk en haug med fine ulltepper! Tre forskjellige Marius-mønstrede tepper så nå kan sprengkulda bare komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Den beste gaven jeg fikk må være bøkene jeg fikk av mannen min. Jeg kan knapt vente med å lese dem (må gjøre ferdig den jeg holder på med).
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kva var den beste julegåva?Denne.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
Den så jeg bilde av, en kjempefin gave!
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
Å! Å! Det vil jeg ha til Øen min.