|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kommunikasjon med skulenPå vår skole skal alle lærere sjekke mail rett før de går til første time, dvs. ca. 08:30 for de fleste. Ved f.eks. sykdom eller andre beskjeder den dagen, sender vi mail til kontaktlærer enten på kvelden eller på morgenen samme dag.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kommunikasjon med skulenSvarer for skolen til guttene i fet skrift, arbeidsplassen min i rødt.
Skolen har oppdatert kontaktinformasjon på alle foresatte. Er den ikke korrekt er det fordi foresatte selv er sløve med å oppdatere f. eks. nye telefonnummere. Jeg regner med at hver kontaktlærer har en liste i tillegg til at alle skolene har elevregister elektronisk. Skolen bruker ikke sms. Vi har kontaktinformasjon til alle elever og foresatte i SATS. Årlig sender vi ut et skjema slik at foresatte kan sjekke om kontaktinformasjonen er korrekt. I tillegg har vi skrevet ut lister som står i en egen perm i tilfelle evakuering av skolen (den er ikke alltid 100 % oppdatert, men blir oppdatert jevnlig i løpet av året). Jeg har også lister for elevene på min avdeling hjemme. Det er ikke gitt at jeg får logget på vpn-løsningen om det smeller. Derfor har jeg også lagt inn de fleste ansatte på min mobil. Skolen sender en del sms og skal sende flere etter hvert.
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommunikasjon med skulen
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|