|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
12-01-14, 13:20 | #1 |
Textrovert
|
Hvordan unngå misfargede negler fra neglelakk?Jeg har først begynt å bruke neglelakk med farge det siste året, og jeg merker at neglene blir misfarget av det. Jeg prøver å huske å legge på et lag med nail hardener før jeg legger lakk, men det blir ikke alltid gjort. Jeg trodde dette skulle hindre misfarging, men det gjør kanskje ikke det? Hva bør jeg ev. gjøre?
12-01-14, 13:40 | #3 |
Prematurmamma
|
Sv: Hvordan unngå misfargede negler fra neglelakk?Underlakk er viktig. Men mørke farger kan misfarge likevel. Prøv med et lag hvit lakk under den fargede. Den fargede vil komme bedre frem, og den hvite vil beskytte neglen din.
12-01-14, 21:16 | #7 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan unngå misfargede negler fra neglelakk?Det Pelen sa. Jeg hadde en UV-lakk som skulle ta misfarging den stakket stund jeg hadde akrylnegler, mulig det kan hjelpe?
12-01-14, 21:19 | #8 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: Hvordan unngå misfargede negler fra neglelakk?Underlakk ja. En ren forsterker vil ikke gjøre samme nytten.
12-01-14, 22:16 | #9 |
Textrovert
|
Sv: Hvordan unngå misfargede negler fra neglelakk?Underlakk er notert. Men heter det bare underlakk? Eller hva må jeg lete etter?