Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye sukker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-14, 20:30   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Næsj, ikke noe mye. Kan ta litt honning i teen. Har holdt meg unna sukker etter nyttår og har ikke sug lenger.

Gammel 21-01-14, 20:31   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man tar bort evt sukker i mat, som du skriver, så er svaret ingenting. Lite sukker i mat også, litt sukker i sausen etc. Og generelt lite frukt, men noe blir det jo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:35   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig forskjellig. På hverdager nå så spiser jeg ikke sukker i det hele tatt. Bruker ikke sukker i te eller kaffe eller på havregrøten. Spiser sjelden syltetøy eller annet søtt pålegg, og drikker veldig sjelden brus, så hvis jeg holder meg unna sjokolade og kaker så er det egentlig ikke mye sukker det er snakk om.

I helger og bursdager og sånn så spiser jeg ett kakestykke eller en, maks to, striper sjokolade (fra en 200-grams). Jeg elsker desserter og kaker og sjokolade og hadde gjerne spist mye mer av det, men det går jo ikke lenger. Egentlig så har jeg aldri pleid å spise veldig store mengder på en gang, jeg er ikke en av de som klarer en 200-grams sjokolade på rappen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.