Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mammon

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-14, 11:00   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammon

Lommelyktene var helt... Omg!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 12:09   #22
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mammon

Ja, når dere sier det så kommenterte jeg også de lommelyktene ja. I alle dager, liksom.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 14:18   #23
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mammon

Jeg ser, og synes det er spennende, men ikke særlig bra. Manus er rett og slett ikke bra nok, både i forhold til hendelser og replikker.Det blir for mange snarveier for å få brikkene til å falle på plass. At de skulle ha bygd hovedkvarterhytta si på branntomta på Ustaoset, f.eks. Jeg synes forresten skuespillerne gjør en OK jobb med de replikkene de har fått utdelt. De må jo også synes det ikke låter helt som normalt, tenker jeg.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 14:53   #24
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mammon

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg ser, og synes det er spennende, men ikke særlig bra. Manus er rett og slett ikke bra nok, både i forhold til hendelser og replikker.Det blir for mange snarveier for å få brikkene til å falle på plass. At de skulle ha bygd hovedkvarterhytta si på branntomta på Ustaoset, f.eks. Jeg synes forresten skuespillerne gjør en OK jobb med de replikkene de har fått utdelt. De må jo også synes det ikke låter helt som normalt, tenker jeg.

Den stussa eg og over. Og kvifor ikkje berre drepe Petter samtidig med Vibeke? Då hadde dei jo vore kvitt han?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 16:27   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammon

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Den stussa eg og over. Og kvifor ikkje berre drepe Petter samtidig med Vibeke? Då hadde dei jo vore kvitt han?

Jammen, da hadde de jo lett etter både motiv og drapsmann, og hensikten var jo å avlede og skylde på.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 17:55   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammon

Men hva er plottet da tror dere? Jeg skjønner egentlig ingenting, og hvem var han som tok av seg masken på den filmen de så i kjelleren på hytta?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:00   #27
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammon

Det var jo Daniel Verås.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:26   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.237
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammon

Broren, sant?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:27   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.317
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammon

Jepp.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:40   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.514
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammon

Eg synest det er spennande og eg liker det, men det er godt til å vere norsk, ikkje godt til å vere skandinavisk. Det er ikkje i nærleiken av verken Broen eller Forbrydelsen. Men godt plott og god spenningskurve gjer det til god underhaldning.

Ja, det var Daniel som tok av seg maska?

Eg synest forresten stemmen til han eine som snakka minna veldig om Håvard Bakke. Og han er jo uansett for "stor" til å bare ha ei birolle som mannen til ho redaktøren, så han må jo få meir plass.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:54   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammon

Eg trur også prestepappaen har noke med det og gjere.......så las eg at nett at det skal komma sesong 2.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 19:16   #32
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mammon

Flere som himler over lommelyktene ja. Snakk om å signalisere at de er tilstede liksom.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 20:31   #33
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mammon

Etter å ha sett nest siste episode av Broadchurch i går har jeg bestemt meg; Mammon er virkelig, virkelig dårlig. Recapen til Brita Møystad er det eneste givende med serien.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 20:47   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammon

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.


Eg synest forresten stemmen til han eine som snakka minna veldig om Håvard Bakke. Og han er jo uansett for "stor" til å bare ha ei birolle som mannen til ho redaktøren, så han må jo få meir plass.

Jeg har tenkt akkurat det samme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 23:11   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.174
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mammon

Jeg ser, men synes det er litt vel mange rare sammentreff. Som at man vet hvilken port folk skal løpe ut, hvem som skal gå ut i veien så de kan bli påkjørt osv. Og ikke minst verdens enkleste innbruddstilgang for et superhemmelig kjellerom på hytte.

Ikke synes jeg de klarer å pensle ut pasjonen til denne kulten (eller hva det nå er) heller, så jeg "tror" liksom ikke helt på det. Og da blir det litt far fetched.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 23:14   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.400
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mammon

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg skjønner egentlig ingenting,

Det er det jeg føler og. Joda, spennende å se på, men hva er greia?

Jeg evner heldigvis ikke å se at det er dårlig mens jeg ser på, det er litt deilig igrunn.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no