Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kule kidz gråter ikke

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-14, 10:52   #61
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.636
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Vi har ikke kino her, så om vi skal se så blir det når den kommer på dvd. Jeg skal vurdere det da, og spesielt storebror skal få bestemme selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 10:52   #62
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Filmen kommer som bok til sommeren, sånn for de som synes bøker er mindre skremmende enn film, men gjerne vil få med seg historien.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 12:55   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.408
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Snuppa (straks 9) skal se filmen med bestemor. Hun vet hva den handler om og vet at hun kommer til å gråte mye. Men hun takler sånt.

Jeg takler ingenting. Jeg skal ikke se filmen. Jeg må skjerme meg selv fra sånt, og skjønner godt at det også finnes unger som må skjermes.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 13:02   #64
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Filmen kommer som bok til sommeren, sånn for de som synes bøker er mindre skremmende enn film, men gjerne vil få med seg historien.

Boka er ute allerede. Mener ihvertfall at jeg så den i bokhandelen.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 14:43   #65
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Har sett den på Ark, boka altså.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 18:39   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.899
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Jeg og elleveåringen så den i dag, for han hadde lest om den og ønsket å se den. Jeg var litt skeptisk til om han ville like den, siden han har en autismespekterforstyrrelse og kan til tider være rimelig uempatisk. Selv var jeg litt "whatever" i forkant og hadde ingen forhåpninger i og med at det er en barnefilm. Men vi likte den begge to, og ble veldig rørt. Jeg gråt veldig da klassen ble informert om at hun var syk, og elleveåringen sa flere ganger "nå tror jeg at jeg får tårer". Han klemte meg hardt etterpå og sa at filmen var veldig trist.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 18:42   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.561
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Å,,Divine, nå ble jeg nesten rørt, jeg også! Uempatisk, du!

Jeg grein i bøtter og spann da jeg så den. Tror jeg var mer skremmende enn støttende for barna jeg hadde med meg.

Men det var en veldig, veldig godt laget film, med godt manus, herlige og veldig flinke skuespillere, god dialog og, jah. Bra, rett og slett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 19:19   #68
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Vi har sett den vi og, hele gjengen. En tøff, trist men veldig fin film. Tårene kom her også når læreren informerte, og kom jevnlig ut filmen. Anbefales altså.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 20:13   #69
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg grein i bøtter og spann da jeg så den. Tror jeg var mer skremmende enn støttende for barna jeg hadde med meg.

Min niåring flyttet seg fra plassen sin og bort ved siden av meg på enden - for å kunne holde på meg og trøste meg.

Fin fin film, som jeg faktisk tror er mange hakk verre for foreldre å se enn for barn! Bare tanken på at ungene skal bli alvorlig syke får jo enhver forelder til å bli instant kvalm omtrent, ikke sant. Mens barna mine var mest fascinert av sykehusbeskrivelsene og av intrigene i klassen. Hennes skjebne var bare en av mange plot for dem.

Men det var så mange fine scener, og flinke skuespillere!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 20:20   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.561
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min niåring flyttet seg fra plassen sin og bort ved siden av meg på enden - for å kunne holde på meg og trøste meg.

Å, så skjønn hun er!


Min snudde seg støtt og stadig mot meg for å sjekke om jeg grein, for så å fnise av meg. (i begynnelsen, da. Hun ble rørt selv, etter hvert)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 20:34   #71
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.012
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Veldig bra film. Jeg synes det scenen i heisen var sterk. Uvissheten til både foreldrene og jenta.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 21:22   #72
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Nydelig og veldig bra film. Jeg gråt gjennom store deler. Det gjorde også 12-åringen. Hun var helt oppløst i tårer og gråt lenge etterpå. Hun levde seg veldig inn i filmen, mer enn jeg hadde regnet med.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 18:55   #73
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.993
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Har vært og sett den i dag med eldste på straks 9. Hun fikk velge, valget stod mellom den og Frost. Flott film, jeg gråt masse, men likte den godt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no