|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Knirker du når du snakker? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,74% |
Nei. |
95 | 82,61% |
Vet ikke. ![]() |
10 | 8,70% |
:knirk: |
8 | 6,96% |
Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Knirker du?Ja, det er dagens spørsmål. Tar du etter Kim Kardashian, Paris Hilton og Britney Spears (det var forbildene sine det
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Knirker du?Jeg stemte vet ikke, siden jeg ikke vet hva det er å knirke når man snakker, men jeg skal sjekke linken.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knirker du?Nei.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 20-02-14 kl 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Knirker du?
Ja, ikke sant?! Du er vel litt urolig nå som du ikke en gang vet om du knirker når du snakker?
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Knirker du?Jeg stemte :knirk: - for jeg følte det knirket i gamle ledd og gammelt sinn, når jeg satt igjen med en følelse av
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knirker du?Dype smatt etter omtrent hver setning er også utrolig utbredt og irriterende å høre på. Tror ikke folk egentlig vet at de gjør det eller at det blir lagt merke til. Jeg får vondt i ørene av det. Men så gjør jeg sikkert irriterende ting selv også. Kommer dog ikke på noen enda, men.
![]() |
#10 |
This is normal!
|
Nei, det sier språkforsker Foldvik også. Men dette har tydeligvis bredd om seg de siste to årene og til og med inntatt kunnskapens høyborg NTNU.
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#12 |
This is normal!
|
Det var den kneggingen da.
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Knirker du?Jeg laget/lager forresten en veldig knirkelyd hvis jeg holder på å bryte ut i latter, men MÅ holde igjen. Vet ikke om jeg gjør det lenger. Men da jeg var barn holdt jeg stadig på å sprekke av innestengt latter, og knirket mens jeg måtte løpe rundt for å få til å puste.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Knirker du?Nei, jeg knirker ikke, men jeg synes jeg merker det som en fjortistendens?
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
Ja, det har du rett i - jeg har en niese som jeg er rimelig sikker på at knirker veeeeldig når jeg tenker meg om, og hun er akkurat i den alderen ...
![]() |
|
|