|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bestille fly og feriehus selv
27 juli til 3 august, Tenerife, Mallorca, Tyrkia og sikkert Bulgaria. Jeg har sett på priser for fire og to uker. Den andre uka koster svært lite ekstra.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi bor i nord- Norge og har fem barn som betaler nesten fullpris på fly. Så ferier utover Norge og Sverige blir nesten dyrt uansett. For flyreise, en uke på hotell og to uker i lite feriehus betaler vi 65 000. Og da var vi nokså tidlig ute, og fikk tak i de billigste flybillettene.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi betaler ca 35 000 for tre barn og to voksne all ink i Kreta. Apollo skulle ha over 60 000 for nøyaktig samme pakke i fjor. For oss er det halv pris å bestille utenom.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi har utleieleilighet i utlandet, og man må være tidlig ute. Vår er booket ut april 2015 allerede nå, det er en og annen uke/noen dager ledig i juni og august, men ellers går det i "ett" (hvis man da ikke reiser off-season). Så skal man planlegge på egenhånd, bo på "drømme"plassen, må man planlegge i god tid. Jeg vet at enkelte jobber ikke er forenelig med 1 år-frem-i-tid-planlegging.
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi har leid feriehus like uten for Fuengirola, ikke så langt fra Malaga i sommer. Vi fant en annonse på finn.no. Her det er mange norske utleiere. Virker som at mye allerede er utleid, for flere vi var i kontakt med hadde allerede fullbooket sommer. Mens en del av dem var også villig til å videreformidle kontakt til andre i samme område.
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selvSånne tråder er farlige. Sommerferien er allerede bestemt, men nå begynte jeg jaggu meg å surfe rundt på leting etter høstferie i Italia.
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selv
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi betaler 6000.- for fly tur/retur Mallorca, 3 pers i juli. Så bor vi i hus med egen liten basseng. Homeaway.com, spaniasommer.no og villasplanet.com har vi god erfaring fra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVår sommerferie koster 30x4 med trikken!
|
![]() |
|
|