|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Vi har to store, gamle konsertplakater, (Bowie og Depeche Mode), et stort trykk av en Tintinklassiker, en sånn old school naturfagplansje fra IKEA, et innrammet kart over Svalbard, noen bilder av småbarna, en korktavle med ymse minner og bilder, og noen innrammede hamaperlekunstverk kidsa har lagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Sånn ser alle veggene våre ut.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Du så hva jeg har på veggene?
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!
Så spennende! En som tar spesialoppdrag for dere, eller?
Det så jeg jo helt sikkert, men jeg er elendig på å virkelig legge merke til slikt.
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Vi trenger egentlig veggpryd til de fleste veggene våre. Jeg er ganske fornøyd med LP-rammene vi har. De kan vi bare bytte ut innmaten i når vi blir lei. Vi har investert i litt mer skikkelg kunst opp i gjennom årene også, men problemet med den er at man ikke har råd til å bli lei av den.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Vi har en svær tegneseriestripe i pleksiglass på den ene veggen. Et stort bilde laget av en fotograf med lag på lag med bilder i pleksiglass på den andre.
![]() |
#10 |
koko
|
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, han har vært hos oss og tittet, vi har vært på ølfylla to ganger for at han skal "bli kjent med meg", også betaler jeg ham tusen kroner i måneden en stund og han maler bilder til tre av veggene våre ihvertfall.
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Vi har en god blanding av plakatkunst, gamle bilder fra bestefars leilighet (olje, kull, pastell), noen trykk av Ferdinand Finne og noen trykk av Gino Scarpa.
![]() |
#13 |
Rastløs dagdrømmer
|
Så kult!
![]() |
#14 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Digre, store og halvstore oljemalerier (oppspent lerret uten ramme). Samtlige malt av undertegnede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Har noen store bilder og en vegg med noen hyllekasser fra Bloomingville. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Masse rart som vi (jeg) liker.
![]() |
#19 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Jeg har samlet på kunst fra jeg var 17 år. Har nok fått interessen av min mor som dro meg med på ulike utstillinger. Et bilde spesiellt betyr mye for meg. Kjøpte det da jeg var 19 år etter penger jeg fikk da min bror døde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vis meg hva du har på veggen din!Vi har litt fotokunst. Mannen er fotograf, men har lita tatt av han egentlig. Collage av fire bilder fra bryllupet, babybilder, to trykk av Håkon Bleken som mannen er så heldig å ha fått av Bleken personlig. Et stort og et lite.
![]() |
|
|