Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du sånn jakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du sånn jakke?
Ja, i sportsvariant 24 10,00%
Ja, i "damevariant" 16 6,67%
Nei, men har lyst på 16 6,67%
Nei, og skal ikkje ha 186 77,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 08:28   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sånn jakke?

Jeg ser nesten ingen med sånn jakke lenger her, jeg vet ikke om det er fordi det har gått over, eller fordi det fremdeles er for kaldt?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:29   #62
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja, men jeg kjøpte den for to år siden og er lite i bruk.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:32   #63
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en tynn, tynn lett dunjakke, ja, og den er genial under skalltøy, til å hive på seg for å hente unger etellerannetsted og til å stappe i vesker etc (*4) når familien er på dagstur.

:utrendy, gammel, og bryter med FP 2014:

Og så ler og ler jeg av bildet til Xian.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:34   #64
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en sånn Bergans jakke. Den er til og med råsa (cerise). Den er virkelig genial å ha under skalljakken når det er kaldt og veldig god å ta på etter trening (på vei hjem). Ikke akkurat en jakke jeg bruker på jobb/bytur, men til sitt bruk er den genial!

LilleVenn har også en, den har også blitt brukt mye unde skalljakke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:42   #65
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke og skal ikke ha.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:47   #66
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Xian: Nå lo jeg høyt!

Og den eneste dunjakken jeg har er stor og tykk og tas kun frem på de kaldeste vinterdagene. Sommerdunjakker er ikke noe for meg hverken i praktisk eller estetisk henseende.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:53   #67
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dævver, Xian!

Gammel 07-04-14, 08:54   #68
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja. I damevariant, knall rosa. Veldig deilig!

Gammel 07-04-14, 09:06   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forunderlige greier. No er stillinga 22-106 her inne mens fleire av oss meiner at vi ser desse på "alle" rundt oss.

Forøvrig er mi ganske lik den dokke syns er grusom.

Gammel 07-04-14, 09:15   #70
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Xian;

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 09:15   #71
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Nei, en sånn jakke hadde neppe sett bra ut på meg, så sånn skal jeg ikke ha. Jeg har ingen sterke meninger om jakken utover det.

Gammel 07-04-14, 09:16   #72
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

http://creamclothing.no/products/dion-jacket

Jeg synes denne jakka er fin.

Gammel 07-04-14, 09:19   #73
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sønnen min på 12 ønsker seg virkelig en sånn type jakke som Daisy viste. Uff. Han får det ikke og aner ikke hvor han har fått det fra. Jeg synes også at de ser gubbete ut.

Jeg har en tynn dunjakke fra Phoenix. Den er lengre enn de jeg har prøvd tidligere. Går til litt nedenfor hoften.

Gammel 07-04-14, 09:20   #74
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Xian:

Jeg har ikke, men har tenkt at det kunne vært lurt. Begge ungene har, og det er den jakka de har brukt mest av alt denne "vinteren". Alle jeg kjenner har også tror jeg.

Jeg er på kjøper-ikke-jakker-før-jeg-har-slanka-meg kjøret, og kommer dermed ikke til å kjøpe ny jakke før 2025. Omtrent.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 09:23   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det var i fjor sommer jeg begynte å legge merke til disse sommerdunjakkene, og jeg synes alle har dem. På sensommeren knipset jeg dette bildet på mitt lokle kjøpesenter, og hvisket til meg selv at nå har denne moten peaket.

Ja! Akkurat sånn er det.

Gammel 07-04-14, 09:35   #76
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og jeg tror knapt jeg har sett noen sånne heromkring.

Du frekventerer ikke på områdets ungdoms- og vidergående skoler skjønner jeg . Dette er "må ha" ytterplagg og er byttet ut med fjorårets HH-jakker. Ungdommene bruker jakkene fra Zara, Parajumper, Woolrich.
De er korte og innsvinget de ungdommen bruker. Dra utenfor kirken når årets konfirmanter står der, 9 av 10 vil jeg tippe har på en slik jakke.

Bergans ot Norrøna kom vel med disse jakkene først og fremst som ett plagg til å bruke under skalljakkene.

Sist redigert av Fløyel : 07-04-14 kl 09:47.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 09:39   #77
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De som Daisy viser syns jeg er så helt aldeles utrolig skrekkelig, og de ultimate "gubbejakkene", men jeg ser at de har blitt superpopulære blant unge gutter med sleik her omkring.

Gammel 07-04-14, 09:40   #78
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De som Daisy viser syns jeg er så helt aldeles utrolig skrekkelig, og de ultimate "gubbejakkene", men jeg ser at de har blitt superpopulære blant unge gutter med sleik her omkring.

Ja, akkurat det forbauser meg veldig lite.

Gammel 07-04-14, 09:41   #79
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns fortsatt det er rart at unge mennesker insisterer på å se ut som kloner av pappa??

Gammel 07-04-14, 09:43   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så faktisk en guttegjeng fra min hood av byen på bussen istad, da en hadde en slik vattert jakke, en hadde vattert vest, en hadde en vattert parkas og en hadde en vanlig allværsjakke. Da jeg var ung (knirk) så var det bare vestkantguttene som gikk med slikt, nå tror jeg det er mer allment.

Ang: kloner av pappa: I forrige uke så jeg en guttegjeng med 13-åringer ved Nationaltheatret hvor alle hadde marineblå collegegenser, rutete skjorte under, kaki shorts og converse. Alle var blonde og hadde omtrent samme hårsveis. Høvdingen trodde de måtte være fra en utenlandsk skole og hadde en eller annen form for skoleuniform, men det var bare helt tydelig at dette var det de anså som toppen av mote, og sikkert hadde planlagt nøye at de skulle se sånn ut. En av dem bar på et pennyboard og det foregikk heftig hvisking og titting på en annen guttegjeng med skatere og en smule mer heterogen klesstil.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.