|
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilhengerBoggi eller ikke boggi? Med brems, eller uten brems? Viktig med brems om du har et ønske om å kunne kjøre i 80 istedenfor i 60. Størrelse? Du må sjekke i vognkortet i bilen hvor tung henger du kan trekke hvis du ikke har BE sertifikat. Vi er kjempefornøyd med en Gaupen henger vi har som har hjulene på innsiden av hengeren og ikke på utsiden av hengeren. Jeg som hater å kjøre med henger kan fint kjøre med denne. Den er akkurat passe stor til mye, og vi har kanter på den i tillegg som tilleggsutstyr for å få høye kanter, samt stativ og presenning over. Prisene på Gaupen henger finner på du hjemmesiden deres. Der finner du også ut hvem som er forhandlere i nærheten av deg så du kan se på dem. Prisene er de samme hos alle forhandlerene også som det står på nettsiden deres. Vi har denne typen som er ca. 150x200 cm med påbyggingslemmer i tillegg. Veldig passe størrelse til mye. Når det ikke er boggi så er den veldig lett å dytte litt rundt på uten at den står på bilen. Og jeg hater når hjulene går på utsiden sånn at en må ta de i beregningen i tillegg når en kjører med henger, så jeg vil ha hjulene på innsiden sånn som på denne og ikke hjulbuer i tillegg på utsiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tilhenger
Du altså, nå har du snart omvendt meg. Et par bilder til fra alt dere får med dere på ferie nå så har jg plutselig henger jeg også. :lettpåvirkelig:
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilhenger
Trenger du bilde? Sist redigert av Elisabet : 02-06-15 kl 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|