|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Eurovision Song Contest 2014
(Kilde: youtube.com) Dette er faktisk den fineste sangen jeg har hørt i ESC - Noen gang! I andre enden av skalaen er det langt mere å velge mellom, men jeg må dra frem Axel fra Belgia. Sangen heter "Mother", og er en bisarr liten sak. Sangen handler om en fyr som har blitt forlatt av kjæresten, og dermed er han nødt til å synge en inderlig kjærlighetssang - til mamma! Snakk om å begå sosialt selvmord for åpen scene ![]() (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Jeg har med vilje latt være å høre sangene. Syns litt av greia var/er å se og høre for første gang under finalen. Ser selvsagt heller ikke delfinalene.
![]() |
![]() |
#7 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Tror Sverige og Azerbajdsjan kommer høyt på listene, men tror de vil få god konkurranse av denne karen: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Conchita er definitivt årets novelty act. Jeg tror ikke den vinner, men den får nok litt jurystemmer her og der. Jeg er overhodet ikke fan av drag, eller pompøse ballader, og Conchita er bare for mye av alt.
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Dubstepballaden fra Armenia leder med et par hestehoder på bettingoddsen foran Sverige. Jeg digger den! Låten begynner så fint og forsiktig, og bygger seg gradvis opp ved å legge på strykere, blåsere, flere strykere, trompeter og basuner før det hele kulminerer i helt vanvittig dubstep! Det er helt annerledes noe annet jeg har hørt, og en deilig avveksling fra gørrkjip europop a'la Romania og Irland, for å nevne noen: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#10 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Jeg har bare hørt/sett noen få sanger, men jeg har hørt Nederland sin. Den er nydelig!
![]() |
#11 |
Det norske
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Jeg har funnet min favoritt! Italia! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#12 |
Det norske
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Og for de som ikke orker å høre på alle sangene: Her er alle 37 sangene på 12 minutter. Kortversjon. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#13 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Og hva med den norske sine sjanser da? Jeg får bare ikke helt taket på den jeg altså... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Armenia er bra, hadde det ikke vært for den forferdelige dubstepgreia!!
![]() |
#15 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Hehe, jeg synes måten de østlige landene som Moldova, Armenia osv bruker dubstep på er hysterisk morsomt (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#16 |
Det norske
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Sitter du på inside information, Flubby?
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Jeg har ikke fått med meg alle, men de ni siste som de viste i går. Jeg likte godt Nederland og Spania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014
Og ikke nok med det, de kjører spellemannpåtaket meets egyptian queens med litt riverdance for p fylle igjen dødpunktene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2014Men, altså -Georgia?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
esc, eurovision |
|
|