|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Så gøy å få et lite innblikk inn i stua til folk på en helt vanlig mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Klokka fem på ni i går kveld var jeg akkurat ferdig med å støvsuge og rydde kjøkken, så jeg lagde meg en kaffe latte og så for meg litt daffe-tid i sofaen. Akkurat i det jeg satte meg ned, kom jeg på at jeg hadde avtale med de andre trinnkontaktene om møte for å planlegge sommeravslutning på skolen til yngstejenta. Vel - det ble kaffe latte på mannen, lynkjøpt klesskift på meg og svosj ut i bilen
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg kom hjem fra treningstur kvart på ni. Da dro mannen for å hente eldste mens jeg kommanderte yngste bort fra Ipad og inn på kjøkkenet for å ordne seg kveldsmat mens jeg dusjet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Da stod jeg på en bynær fjelltopp og skuet over det ganske land og sjø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Eg var på vei heim fra yoga.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg var å hentet Frøkna på spilling og dro innom butikken på vei hjem for å handle inn ukens middagsmat. Kpm hjem 20.50 og dekket på kveldsmat til hele hurven - spekemat m/tilbehør, 3 gjester til bords.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Satt å fiklet med en tidlig bursdagsgave fra min kjære. GoPro kamera
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Venta på Game of thrones.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?
Jeg er mest overrasket over hvor mange som legger seg sammen med barna eller sitter hos dem til de sovner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Nylig foret tarantellene og hatt service på plenklipperen, samt klippet plenen
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Da var jeg i hagen og spadde og sådde og plantet ut planter.
![]() |
|
|