Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tråden for utbrudd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-14, 18:24   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for utbrudd

Tre dager fri!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 23:30   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

IT-support i India!

Sympati i bøtter og spann......., kjenner jeg blir hissig bare jeg tenker på tandoorihelpdesken.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 23:57   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Krykker. Kinkig å få med seg det som ikke kan plasseres i en pose.

Gammel 09-06-14, 12:21   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Regn.
Sur jentunge.
Rotete hus.
Guttunge som sier "mamma" hvert tredje sekund, for å sjekke at jeg er her.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 12:34   #5
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sol ute mens jeg må sitte inne og rette eksamen. Lærer aldri...

Gammel 09-06-14, 12:44   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Modningsrier er skikkelig vondt. (Nesten ikke lov å klage over, når man tross alt har en frisk og ferdig baby i magen, men AU! Hadde glemt hvor vondt det gjør med sånne kraftige tak i rygg og mage på en gang. Og jeg har masse som må gjøres klart, jeg har da ikke tid til å ligge å puste, liksom. Jaja. Over for nå.)

Gammel 09-06-14, 15:00   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ingen andre enn jeg i dette huset som kan finne noe som helst!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 17:41   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er ingen andre enn jeg i dette huset som kan finne noe som helst!

du skulle ha lånt Herremannen litt. Jeg har ganske kontroll, men vet jeg ikke hvor jeg har lagt noe så kan jeg spørre Herremannen hvor jeg har lagt det. Han vet som regel.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 17:42   #9
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drittlei kranglete mage!!!

Gammel 09-06-14, 19:41   #10
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg er SUR! Og nå har jeg ingen ytre omstendigheter å være sur for, det gjør meg ENDA surere

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 19:45   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Operert hals som gjør vondt suger sure sokker. I tillegg begynner jeg å lure på hvor denne forstoppelsen fra Paralgin Major blir av? Jeg har det motsatte og det er ikke stilig!

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 17:39   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toget er foreløpig forsinket med 1 time og 20 minutter. Det kommer hit om 1 time og så har vi 5 timers reise igjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 22:51   #13
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det er så varmt her inne!

Gammel 10-06-14, 00:49   #14
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Mannen har vært syk hele pinsehelgen og det er leit for ham, men han trenger jo ikke å minne meg på det hvert tiende minutt! Sukk, stønn, akk, oi, nytt sukk, "ah, jeg har såå vondt", "nå svetter jeg skikkelig", "nå har jeg feber", "nå slutter ibuxen å virke", "jeg har så vondt i halsen", "åh, jeg har ingen matlyst", "gidder du å finne noe mat til meg", "lurer på om jeg må på legevakten", "uff, jeg har så vondt i hodet"...osv!

Jaja, han endte opp med å dra på legevakta i kveld, og tok med seg eldstemann som også har vært syk, men ikke har klaget i det hele tatt. Så var det streptokokker da, men kjære vene, jeg skjønte allerede på fredag at han var syk, og jeg hadde nok hatt mer sympati med ham om han ikke hadde vært så sytete!

Sånn, det var godt å få ut litt syt! Har ikke hjulpet så veldig at vi har vært hos mine foreldre i helgen heller, jeg er ikke den eneste som har blitt litt lei av syt. Og det var konfirmasjon i hans familie så han har jo holdt ut litt også, det skal han ha!

Gammel 10-06-14, 01:09   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig å informere om en avslutningsfest for 4. trinn i dag! Dvs , det kommer på ukeplanen først i morgen! Ja, jeg glemte å nevne at festen er på onsdag. Onsdsg ettermiddag skal mannen på jobb, jeg til tannlegen og det ene barnet på trening. Og samtidig skal altså det andre barnet på avslutning. Jesus.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-14, 01:11   #16
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det burde ikke være mulig! Litt i seneste laget, ja!!!

Gammel 10-06-14, 09:15   #17
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Lillesøster sovnet ved midnatt.
Storebror kom inn til oss i 03 tia ca. Og fra 05 var det bare å glemme å sove mer.
Lillesøster var rasende da hun ble vekt, og hylte som en stukken gris da jeg dro fra bhg.
Storebror begynte å lekeslåss med noen i gangen på SFO, og han eier ikke grenser, så det ble styr. Også var det ikke grøt på SFO, og da klikket han igjen.
Da stakk jeg.

Lillesøster 09
Gammel 10-06-14, 09:21   #18
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde virkelig glemt hvor sinnsykt stress det er de to siste ukene i juni når alt i verden skal pølse-kake-brus-kaffe-avsluttes med foreldre tungt involvert!

Gammel 10-06-14, 18:13   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor må alle mase på meg?!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:01   #20
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Ingenting er som å avslutte sommeravslutningen med totalt meltdown for Storebror.
Og la det meltdownet fortsette utover kvelden.
Og ingenting er som å sove med en 7 åring som ligger oppå deg, fordi at madrassen er rar.
Og å starte dagen med å sloss klærne på 4 åringen.
Og komme på skolen for å oppdage at 1 klasse-døra er kaputt, så vi måtte gå inn 4 klasse døra. Kriiiiiiise til guttungen.

*svett*

Lillesøster 09
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.