Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tråden for utbrudd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 14:00   #1
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for utbrudd

Etterpå skal jeg på tomta og se fremgangen i huset. Gleder meg til å se parkett og lister på plass!!

Gammel 28-05-14, 21:08   #2
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Datteren må tilbake på astma medisiner.

Og min tante har fått kreft, som hun ikke vil overleve.

Gammel 21-05-14, 18:57   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg opererte øyet i går og er hoven og blå. Det er en smule ubehagelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 19:01   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er trøtt og sliten, og har IKKE lyst dra på fotballtrening med snuppa nå
Men vi får rote oss ut og ta buss snart, og stå å se på en time, og prate løsprat med andre fotballforeldre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 19:16   #5
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trassalder!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 21:42   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det ikke er helt uvanlig, Nessie. Særlig ved kontakt, virker det som.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 23:00   #7
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg har vært en dårlig venn i dag. Men jeg så det ikke før det var for sent å gjøre noe med det .

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 23:03   #8
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan farsken meg ikke ta ned klær fra snora ute etter at ungene har lagt seg en gang, uten at det er fullstendig krise for guttungen, fordi han tror jeg er kommet bort.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 23:07   #9
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Svigerfar kommer for å male huset vårt. Mannen fortalte i ettermiddag at han kommer i morgen... Jeg er på felgen, huset står på hodet og jeg er leder for en fotballturnering i helgen og skal ha nesten døgnkontinuerlig jobbing... Jeg burde jo være takknemlig, men så sliten som jeg er har ikke så mye takknemlighet igjen...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 00:13   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg angrer så på at jeg ikke har fått alt av klær ut av huset etterhvert som ungene har vokst ifra. En søppelsekk sortert ikveld og lagt ut i lokale arvegrupper. Så litt gledesutbrudd for at en er ferdig sortert og litt nedtur at jeg har en større søppelsekk igjen å sortere...Som om det ikke er nok med rene klær som passer som både skal legges sammen og legges på plass.

Gammel 22-05-14, 00:23   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg angrer så på at jeg ikke har fått alt av klær ut av huset etterhvert som ungene har vokst ifra. En søppelsekk sortert ikveld og lagt ut i lokale arvegrupper. Så litt gledesutbrudd for at en er ferdig sortert og litt nedtur at jeg har en større søppelsekk igjen å sortere...Som om det ikke er nok med rene klær som passer som både skal legges sammen og legges på plass.

Denne må editeres til nærmest vill jubel. Fem minutter etter at jeg la ut i en tvillingarvegruppe er klærne allerede arvet bort!

Gammel 22-05-14, 08:20   #12
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er så trøøhøhøøtt!

Gammel 22-05-14, 09:50   #13
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Denne må editeres til nærmest vill jubel. Fem minutter etter at jeg la ut i en tvillingarvegruppe er klærne allerede arvet bort!

Så flott!!!

Gammel 22-05-14, 10:55   #14
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes du har vært flink, jeg! En sekk er ikke verst. Tar tid å gjøre det.

Gammel 22-05-14, 11:04   #15
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Svigerfar kommer for å male huset vårt. Mannen fortalte i ettermiddag at han kommer i morgen... Jeg er på felgen, huset står på hodet og jeg er leder for en fotballturnering i helgen og skal ha nesten døgnkontinuerlig jobbing... Jeg burde jo være takknemlig, men så sliten som jeg er har ikke så mye takknemlighet igjen...

Og så pøsregnet det i morges så veggen må tørke... Dobbelt-

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 09:06   #16
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uforutsette utgifter.

Gammel 22-05-14, 09:51   #17
millact

Standard

Feber hos yngste, dag to. Men, jeg får i alle fall vasket litt i huset og ryddet.

Fått ryddet masse i boden, så godt for noe i alle fall. Skolebøker og fravokste barnebøker skal opp på loftet.

Sist redigert av millact : 22-05-14 kl 15:04.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 10:24   #18
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Tror ikke de som legger opp seriekamper for 9 åringer at foreldrene deres jobber?

Pompen har kamp i dag, med avreise 15.30. Man må gjennom en liten by, med myyye trafikk for å komme seg til kampen som starter 17.00.

Takk og lov for at jeg hadde mulighet for hjemmekontor i dag.

Gammel 22-05-14, 10:46   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Grinete unger.

Gammel 22-05-14, 11:04   #20
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så trøtt! Og jeg skal egentlig ut med jobben i morgen, og ukependlermannen min funderer på å bli igjen i ukependlerland i helgen fordi han har for mye å gjøre på jobb. Får sikkert fikset barnevakt, men jeg hadde tenkt at mannen skulle bake til helgens avslutninger, det spørs det om jeg kan pålegge barnevakten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.