Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Savner du å gå gravid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 15:23   #81
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Jeg savner forresten det å være så fortrolig med kroppen min som jeg er når jeg går gravid.
Jeg kler å være gravid, får masse komplimenter og stortrives med magen.
Jeg ser tom. bedre ut i ansiktet som gravid.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:43   #82
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.260
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sparkingen i magen er det jeg har likt best med å være gravid. Resten har vært skikkelig pyton. Jeg har til tider ganske mye leamus i magen, som kjennes ut som uke 20-spark. Jeg har nå begynt å late som om det er baby som sparker, og da mimrer jeg tilbake til barna som har sparket i magen min. Det dekker hele mitt behov for å være gravid. sycho:


Da er jeg psycho også....
gså leamus i magen for tiden:

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:49   #83
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Om jeg var garantert at jeg ikke ville få problemer med bekkenet så hadde det vært kos å gå gravid en gang til. Det var bekkenløsningen som har gjort gravide-tilstanden til et helvete.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:53   #84
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Nei.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:59   #85
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Jepp, det gjør jeg.
Spenningen, sparkene, magen osv. Jeg savner selvsagt ikke nervøsiteten( 2 aborter), hormonsprøyter, kvalmen og halsbrann og kramper.

Ønsker meg ett barn til jeg, men ikke nå...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:59   #86
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Nei, jeg savner ikke å gå gravid tross helt problemfrie svangerskap.
Men tar gjerne en fødsel igjen og opplevelsen av å holde den lille for første gangen

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:21   #87
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Savner dere selve det å gå gravid - altså ikke å skulle få et barn til, men svangerskapet? Er jeg dust som ikke hegner om de siste dagene? Hva går jeg glipp av, egentlig?

Svaret mitt er enkelt og greit: Nei! Jeg har ikke savnet det et sekund. Jeg var ikke spesielt plaget, litt kvalme, litt bekkenproblemer. Men, bare småting i forhold til hva mange andre opplever. Likevel har jeg ikke savnet det så mye som et sekund og kan ikke forestille meg at jeg noen ganger kommer til å si at jeg savner det. Jeg var super lykkelig da jeg fikk kroppen min tilbake, selv om den var blitt 30 kg for tung

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:50   #88
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Jeg hadde et flott, herlig, spennende, "friskt" svangerskap og skulle gjerne gått gravid igjen. Savner det egentlig litt innimellom for det var en fantastisk fin tid i livet mitt!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no