Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Blind kanin

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-14, 09:11   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blind kanin

Hun som var avlaster for Lillemann drev (driver) aktivt med kaninhold, og brenner for dette. Hun har/har hatt minst to kaniner som har vært helt blinde. Disse pelsdottene spratt rundt sammen med flokken, fant mat, og trivdes godt, så dette kan gå bra.

Det eneste du bør tenke på, tror jeg, er at kaniner pr natur er byttedyr, og dermed trygghetssøkende små vesner. En blind kanin trenger derfor et tilholdssted hvor hun/han kan bli godt kjent, så den til enhver tid vet hvor mat er å finne, hvor dokass er, hvor hvile-/gjemmesteder er etc.

Og jeg sier som HV, dette hadde jeg ikke giddet gå til dyrlege med, dyrlegen kan neppe gjøre noe fra eller til uansett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.