|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Hva ser dere på tv?Hva følger dere med på av serier på tv?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Six feet under og Sopranos er to av de aller beste seriene som er laget. Vi ligger på etterskudd med begge, men har alt som er gitt ut på DVD og jobber oss fremover.
![]() |
#4 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Veronica Mars |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Six Feet Under og Sopranos her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
![]() 24
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Ser ingenting på TV. Skrur av og til på nyhetene når jeg dumper ned i sofaen etter at ztjerna er i seng. Har begynt å se på 71 grader nord i høst, men tror at det går over av seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Da jeg hadde flere kanaler så jeg CSI og The Simpsons. Nå ser jeg stort sett krimserier på NRK og TV2. Det hender jeg ser Grey's Anatomy, men jeg kan ikke helt bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Jeg ser helt minimalt på tv om dagen. Men Akutten har jeg en tendens til å se. Og så gleder jeg meg til det kommer flere Gilmore Girls-episoder.
![]() |
#12 |
Tankefull
|
![]()
Gilmore girls ja, det ser jeg også på.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 03-03-07 kl 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
![]() Og så ser eg So you think you can dance
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Jeg ser på en og annen film når det er noe spennende, men ellers har jeg en tv-kveld i uka og det er fredagskvelden. Da er det NRK fra 20-23 stort sett.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Jeg kan nesten ikke vente på nye Gilmore Girls-episoder! Det er fantastisk å se en serie med så mange popkulturelle referanser. Siste sesongslutt var jo fantastisk med alle de kjente bytrubadurene.
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]()
Åjoda! Jeg synes det er kjempemorsomt, føler fellesskap med Rory, og dessuten er jeg romantisk anlagt og engasjert i at Luke og Lorelai ikke må rote til forholdet sitt, men få hverandre til slutt.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 17-09-06 kl 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg prøver å få med meg Nytt på nytt, Skavlan og gode naturserier (som de fra BBC). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Nytt på Nytt er et must. Og så håper jeg de snart begynner med nye episoder av Six feet.
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Akkurat nå så har jeg ingenting jeg MÅ få med meg og ser generelt lite på TV. Følger litt med på Akutten og CSI hvis det slumper sånn. Jeg ser også litt filmer hvis det er romantiske komedier søndag kveld - særlig hvis jeg er sliten og trøtt. Nytt på nytt er også kult, men jeg kjenner at jeg er litt lei av de fredagsprogrammene etter at de har gått i årevis. Noe nytt og kult hadde ikke skadet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|