|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hund?Min er alene ca 6 timer hver dag og det går fint. Når hun av og til er med på jobb, ligger hun og sover hele dagen bare avbrutt av en tissepause.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hund?
Ikke sant? Vår er helsvart, mammaen er ferskenfarget med litt mørkere hårspisser og pappaen hennes er brun. Jeg har lyst på en til, og den skal helst være tofarget.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Hund?Sendte mail for å avklare nå. Oppdretter vipper mellom å parre en eller to tisper.
|
|
|
#6 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund?Spennende!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hund?Så bra! Min Havanaises mamma var sort med litt hvitt, pappaen litt sånn blandet i fargene og ut kom 5 hvite/creme og en med litt brunt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund?Nydelig hund. Vi har samme type i størrelse. Det blir nok stas.
|
|
|
|
#10 |
|
Returnert
Medlem siden: Mar 2014
![]() |
Sv: Hund?Vi får en Cockapoo fra Kennel Miwok. Herlig liten hund med gode gener fra både cocker spaniel og puddel. Mange fornøyde eiere i nærområdet, så vi gleder oss! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hund?Den ene broren min driver med oppdrett av Staffer. Nå skal vi snart en tur dit for å snakke om å evt bli fôrvert for en av tispene de akkurat har fått. Den skal da få valper selv når den blir eldre. Vi har aldri vurdert Staff, men de har vokst på meg det siste året. Den andre broren min skal også ha en tispe fra dette kullet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hund?Bare tenk på hvordan andre (barne)familier tenker med tanke på Staff, de har en viss signaleffekt som kanskje ikke alltid er den mest optimale. Det er mange som tenker på den som den mest "farlige" og at de ikke er så hippe på at deres barn er sammen med en slik hund. En tispe er nok bedre enn en hann. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Leste du artikkelen om de mest populære hundene i vg for noen uker siden. Staffene kan være aggressive mot andre hunder, men regnes for å være veldig barnesikre og menneskekjære. De har nok ufortjent dårlig rykte på grunn av amstaffene.
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Nei, jeg har ikke lest den, men er nok enig med det som står. Jeg har møtt mange veldig flotte (men stae) staffer på diverse hundekurs og andre steder. Men det har nødvendigvis ikke de fleste i Norge gjort. Jeg skulle ikke ha valgt en slik type hund på grunn av det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tankefull
|
Sv: Hund?Det var dealen hele veien Guttemammis. Valp neste gang jeg fikk lyst på en baby, hehe.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Hund?Det var egentlig den andre broren min som skulle være fôrvert, de var det noen uker for ett år siden. Men så ble valpen påkjørt i en veldig tragisk ulykke. Så nå tør de ikke å være fôrvert, så de kjøper istede. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Hund?Terriere er jo en sta gjeng med hunder da. Parson som vi har sett mest på er jo mye "mer" enn en Staff. Brodern har hatt Staff i over ti år nå, så vi er jo ikke ukjent med rasen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund?Venninnen min har en staffevalp. |
|