Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut
Flere ganger daglig 14 8,48%
Daglig 40 24,24%
2-5 ganger i uken 71 43,03%
En gang i uken 22 13,33%
Når den står av seg selv 12 7,27%
Tørkerull 6 3,64%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-14, 14:21   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Denne kan vel passe her:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Opptil fire ganger i uken avhengig av bruken.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 14:25   #2
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Opptil fire ganger i uken avhengig av bruken.

Det gjelder bare å bruke den sjelden nok. Der er jeg nokså god!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 14:32   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Kanskje spørsmålet ikke egentlig er "hvor ofte" men "med hvem"? Kanskje jeg skal inndra fotballkortene til ungene og sende med dem kjøkkenkluter på SFO i stedet? Kanskje de kommer hjem med noen rene, velduftende, mintgrønne microfiberkluter?


Jeg tror forresten det snart er på tide at noen tar sommerferie.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 14:35   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Jeg syns det er mye greiere å oppbevare rene kluter enn å oppbevare våte brukte kluter. Derfor går de til vask også etter bare å ha vært brukt til speil og servant.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 14:40   #5
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kanskje spørsmålet ikke egentlig er "hvor ofte" men "med hvem"? Kanskje jeg skal inndra fotballkortene til ungene og sende med dem kjøkkenkluter på SFO i stedet? Kanskje de kommer hjem med noen rene, velduftende, mintgrønne microfiberkluter?


Jeg tror forresten det snart er på tide at noen tar sommerferie.

"Velduftende" som i full av parfymert skyllemiddel? Jeg blir mintgrønn, for ikke å si klorofyllgrønn, i ansiktet bare tanken.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 15:01   #6
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Bytter flere ganger daglig, og i år har våre tre unger vært syke 4 dager tilsammen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 15:12   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Jeg bytter 2-5 dager i uka.

Den får ikke henge på krana, den har egen krok. Jeg vil ikke ha brukt klut hengende på krana som skal være ren.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 15:44   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Ikke apropos noen her inne, men for ca 10 år siden jobbet jeg som vikar med renhold på en skole. Når man vasket toaletter brukte man en klut, en bøtte full med varmt vann med såpe i. Når man var ferdig med det første toalettet skylte man kluten i bøtta, og begynte å vaske neste toalett med samme klut. Sånn gjorde man det med både gutte og jente-toalettene, sikkert 12 stykk. Kunne vært artig å tatt en bakteriprøve av disse toalettene.

Jeg gjorde det ikke sånn da, jeg tok ny klut etter hvert toalett.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no