|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?
![]() |
#142 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foreldrene mine har Havanais og pappa er på lange skogturer med henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hund?http://www.oslopetshow.no Kanskje noe for dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?Vi har cocker spaniel som vi klipper med maskin, og den røyter minimalt. Super hund |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hund?Vi tenker fremdeles på hund. Dvs. Hiawata og jeg. Vi har snakket om hund i hele ferien, og sett på de vi liker. Hiawata vil helst ha en korthåret dachs, evt. en jack russel-aktig sak. De syns han ser mest hundete ut.
![]() |
#147 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?Sjekk om Dansk-svensk gårdshund kan være noe for dere. De er ganske så like Jack Russel utseendemessig, men skal visstnok være roligere og ikke like hissig som dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?Puddel er en veldig fin rase, litt ufortjent gammel dame-stempel. Smarte hunder som er lette å trene, samtidig som de har et veldig fint og familievennlig gemytt. Den er jo egentlig avlet fram for andejakt - slett ikke fremavlet som kosehund. Den tåler fint å gå bra turer, uten å bli ko-ko når den ikke får gått tur, som endel andre raser kan bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Protonterapeut
|
Min fetter har min farfars strihårete dachs. Det er en champion, både jakt og utstilling. Hun har blitt en bedagelig liten koseklump av en hund, så jeg vil våge å påstå at de er tilpasningsdyktig.
![]() |
#151 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hund?Vi har noen hyttevenner som har to dachser. De er søte og veloppdragne, men har sterkt jaktinstinkt og setter av sted fordi de får ferten av noe med jevne mellomrom. Jeg ville gått for en rase med mindre jaktinstinkt som indre-by-hund, tror jeg. Søsteren min har en dansksvensk gårdshund - han er veldig fin og grei ikke spesielt mye større en naboens Jack Russel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?Vi har tre langhårete dvergdachs i familien og ingen av de stikker av. De er meget bedagelige innendørs og spreke ute. Den ene eies av en eldre dame og koser seg med kos i fanget og spasertur til butikken liksom. Veldig tilpasningsdyktig ja.
![]() |
#154 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hund?Mens jeg syns de er masete. Og vi må hele tiden passe døren(e), ellers stikker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
![]() Sv: Hund?Vi skal jo ikke ha hund vi heller, men her sitter jeg med en mange kilos hundebok som svigerinna mi kom med i dag. Jeg kjenner jeg er skikkelig på hundekjøret nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
![]() Sv: Hund?Disse rasene har jeg sett litt på i dag, delvis med litt kyndig hjelp fra svigerinnen min: |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hund?Nabohunden har fått tre valper, de er en uke gamle. Vi skal IKKE ha.......Men de blir nok skikkelig søte. Nå er de omtrent som kattunger, bittesmå.
![]() |
#160 |
![]() Sv: Hund?Hvorfor vil dere ikke ha den Matilda? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|