Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Begynner-bh

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-14, 15:25   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynner-bh

Se på linken jeg la inn fra zalando litt lengre opp her, der hadde de litt utvalg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:31   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.871
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Begynner-bh

Vi har også funnet på Lindex. De har 65 og jeg mener de har 60 også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 23:40   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.665
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Sånn litt på siden ... Hvor finner man bomullstopper som er behagelige på? 11åringen her er på bomullstoppstadiet, men velger heller å bruke trøyer under T-skjorta fordi hun synes disse bomullstoppene de har på H&M og Lindex gnager.

Min har fra Lindex, men jeg har ellers kjøpt flere i USA.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 23:41   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.665
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Snuppa her har nå i sommer startet med bh fra Lindex i 65 A/AA. Der har de godt utvalg uten særlig padding og passende utssende for tweens/early teens. Nå foretrekker hun disse fremfor toppene hun har fra KappAhl (tips til deg Simone - KappAhl har gode topper med litt bredere strikk under bysten. Sitter godt ). Ofte så har Lindex disse småstørrelsen på salg. Kjøpte flere bh i den minste str til 29,- pr stk HM hadde masse padding og en heeelt annen stil enn hva jeg (og snuppa) var komfortabel med til den alderskruppen. De vikjøpte på Lindex er uten spiler.

I hvilke avdelinger finner man dette? Er det i ungdomsavdelingen, eller?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 09:30   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.010
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I hvilke avdelinger finner man dette? Er det i ungdomsavdelingen, eller?

Nei, i undertøysavdelingen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 09:34   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.665
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, i undertøysavdelingen

OK, får kikke litt der da. Hun vokser, ting blir trangere, og hun trenger å bruke noe nå (gjør det stort sett, men ikke alltid).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 10:58   #27
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begynner-bh

Størsta begynte hos Gina Tricot faktisk, BH uten spiler. Det tok dog ikke lange tida før med spiler var å foretrekke, så hun (jeg) har handlet hos KappAhl og H&M. Så geiper jeg litt inni meg ved tanken på at hun på 12,5 år og jeg med mine straks 33 år har samme BH-størrelse. :deppa:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 17:57   #28
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Begynner-bh

Min 12-åring bruker disse, mange farger, holder det lille hun har på plass, myk og god uten spiler og den ser også fin ut under andre topper.

http://www.lindex.com/no/undertoey/b...yleId=39783400

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 19:30   #29
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.263
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynner-bh

Da tiden var inne for min yngste stedatter, tok jeg henne med til Triumph og fikk hjelp til å finne riktig størrelse. Jeg mener de hadde BH-er helt ned i 60 rundt livet. Jeg ser at LaLina sier de har BH-er fra 60 cm, så slike BH-er finnes.

Lindex har jeg aldri likt når det kommer til BH-er. Dårlig utvalg, og jeg virkelig FNYSER av Lindex' påstand om at "We love boobs!". Sure. Det er nok derfor man kun har størrelser mellom A og F.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 19:40   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Da tiden var inne for min yngste stedatter, tok jeg henne med til Triumph og fikk hjelp til å finne riktig størrelse. Jeg mener de hadde BH-er helt ned i 60 rundt livet. Jeg ser at LaLina sier de har BH-er fra 60 cm, så slike BH-er finnes.

Lindex har jeg aldri likt når det kommer til BH-er. Dårlig utvalg, og jeg virkelig FNYSER av Lindex' påstand om at "We love boobs!". Sure. Det er nok derfor man kun har størrelser mellom A og F.

Det er dårlig utvalg i små størrelser hos La Lina. (Og å kjøpe BH-er i tusenkronersklassen til et barn vil jeg anta er lite aktuelt.) Lindex tipper jeg funker flott for pre-teeens som neppe trenger størrelser over f-cup. (Det er i alle fall godt utvalg der for voksne som aldri karret seg ut av begynnelsen på alfabetet. Og på Cubus har jeg for øvrig også funnet 65 i omkrets.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 19:51   #31
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.263
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynner-bh

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er dårlig utvalg i små størrelser hos La Lina. (Og å kjøpe BH-er i tusenkronersklassen til et barn vil jeg anta er lite aktuelt.)

... derfor anbefalte jeg heller ikke ikke LaLina for kjøp. Jeg mer poengterte at de påstår det finnes BH-er helt ned i 60 rundt livet.

Det er mulig Lindex har et akseptabelt utvalg i BH-er, men vi ble ganske så gale av å gå der og lete etter BH-er som var smale nok rundt livet. For oss var Triumph-butikken et mye bedre valg. (Men jeg er en sucker for god service, så ... )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 20:18   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.882
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynner-bh

60 og 65 i omkrets kjøpes på ebay, det erveldig sjelden å finne dem i Norge blant de rimeligere merkene. Muligens hvis man skal ha A- eller B-cup, men ikke i større cup-størrelser i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 22:02   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.815
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynner-bh

Jeg sitter da vitterlig her i en 65E fra cubus. Den var ikke veldig dyr, og jeg kjøpte den i både svart og hvitt. Det var flere andre i 65 D og E som jeg prøvde også, i tillegg til 70D. Dog altså ikke så mange som i 75B, for å si det sånn. Men det var flere.


(Jeg, E? Det er ikke logisk det altså, sånn etter mine begreper er det D etter amming, det var c før. Men 65E satt bedre enn 70D, mye bedre. Det er dog bare ene som er passe da, jeg er jo skjeiv må vite, mer etter amming enn før, jeg burde hatt 65D/E reelt sett, en str til hver...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 22:53   #34
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynner-bh

M&S har en veldig god ungdoms-bh-serie, mye bomull, ikke pushup, og ikke spiler og bøyler. Man kan bestille på nett, og de kommer kjapt. Storesøster har bare villet bruke dem, og har brukt dem i A-cup, B-cup og C-cup. De går opp til D-cup.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no