|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Undre du deg? | |||
| Ja |
|
36 | 17,65% |
| Nei |
|
168 | 82,35% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Ja, og jeg mener det er mer skadelig for barn å oppleve enn at mor spiser en Snickers før middag 5 dager i uken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Er det alltid uproblematisk? Isolert sett er det nok det, men i et samfunnsperspektiv er jeg ikke enig. Hva slags omgivelser det drikkes i er også av betydning.
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012 Sist redigert av Katta : 15-05-18 kl 18:14. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholJeg mener uansett at det ikke er like utbredt å publisere på sosiale media at man slapper av med smågodt, potetgull og cola, og dokumenterer dette med bilde. Det har ikke helt samme status som "bobler i glasset", for å si det mildt. Ikke at man koser seg med junkfood heller. Det er ikke noe man forbinder med vellykkede mennesker som nyter livet. Derfor er det heller ikke et problem på samme måte.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholMen jeg tror ingen har motsagt at et alkoholproblem er et større problem for enkeltpersoner enn overvekt? Her var det fremlagt som problematisk at personer uten misbrukspotensiale hadde glede av alkohol utover rus fordi det er knyttet til følelsen av feiring, helg, frihet, ferie.
|
![]() |
|
|