|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg har vært på hyttetur med kollegaer, kommet ned i kjøkkenet i bare ullundertøy på morgenen og spurt "Er det lov å gå i bare ullen her?", blitt møtt ned et unisont "Nei!!" og store glis av en gjeng kledd i ... ullundertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I kveld ringte det på døra, jeg åpnet iført ullundertøysett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I dag er det jo en fin anledning til å teste ut å åpne døra for fremmede, siden det er TV-aksjonen!
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg regner pene ulltrøyer som helt kurrant.
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?På hytta er ullundertøy uniform. Også hos hyttenaboene. Her hjemme bruker jeg ikke det så mye at det har vært et problem.
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Dersom folk jeg ikke kjenner veldig godt kom innom hadde jeg skiftet. Men for gamle kjente som kom slengende innom hadde jeg nok ikke tenkt tanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Ja, jeg hadde åpnet døren for hvem som helst i ullundertøy, men hadde jeg invitert noen inn så hadde jeg skiftet om det ikke var noen jeg kjente godt.
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
Sånn har jeg det også. På hytta er ullundertøy standardantrekk innendørs. Og jeg går til utedoen (10 m unna hytta) i truse og dunjakke om natten/morgenen om vinteren. Om sommeren ved soloppgang (4-5-tiden) jages brekende og bjellende sauer vekk fra hytteveggen av noen i støvler, truse og liten trøye. Det er bare et tidsspørsmål før en av naboene legger meg ut på youtube.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Enig i det du skriver her.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Men, har dere det virkelig så kaldt i Trøndelag nå? Her er det jo enda nokså varmt enkelte dager.
![]() |
#13 |
Halloen!
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Er det bare jeg som synes at å gå med skjørt utenpå ullundertøy er mindre kledelig enn å gå uten? Jeg har ingen skrupler og kunne også gått med det på butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Nei.
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg kan godt ha ulltrøye, (ull)strømpebukser og skjørt, ulltrøyer kan jo se ut som en hvilken som helst tynn genser/trøye. For min egen del så greier jeg ikke ha skjørt utenpå sånne longs med sømmer på, det føles så rart. Men om andre går med det så undrer jeg meg ikke spesielt over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Alt til sitt bruk tenker jeg. Min kropp ser ihvertfall ikke særlig smekker ut i ullundertøy, eller rettere sagt stillongs generelt. Sist redigert av løve70 : 28-09-14 kl 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg kan gå på tur i ulla mi, f.eks hvis det øsepøser første del av turen for så å skinne opp, tar jeg gjerne av skallklærne og vandrer videre i undertøyet. Gjelder selvsagt ikke på byturer, vi snakker fjellturer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Her er stilongs standar bekleding inne fra september til mai.
![]() |
![]() |
|
|