|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
| Ja, og eg er under 40 |
|
5 | 4,59% |
| Ja, og eg er over førti |
|
8 | 7,34% |
| Nei. Ikkje enno |
|
53 | 48,62% |
| Nei, erru gærne? |
|
43 | 39,45% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?
Jeg vet, men hun er nå en gang 63. Jeg er fornøyd med å være sånn fra 55, egentlig.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Nå fikk jeg nesten lyst til å ta med det bildet til frisøren. Det går jo an å avfarge og legge inn noen striper?
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Ja, hun heter Cindy Joseph, og er modell. Og har altså holdt seg grå og vakker.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Nå måtte jeg google henne, og synes du har tatt det aller minst flatterende bildet.
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
De fleste andre er fra tidligere modelloppdrag, fra femtiårene. Og dette var definitivt mest meg.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Nei, jeg tuller ikke. Jeg er 40 og har ikke mer rynker enn det (heller mindre). Og hadde betydelig mindre da jeg var 25.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Og så sier hun dette:
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 29-10-14 kl 14:02. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Her er flere unge, gråhårede:
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg syns Madam Jeanne i Hugo er veldig vakker, men aner ikke om dette er skuespillerens egen farge?
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Ja, alle andre bilder av henne er med farget hår. Og - hun ser virkelig mye yngre ut med farget enn med grått, må jeg jo si. Men finest med grått, egentlig.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg tenker det er mer enn bare håret som gjør at hun ser eldre ut i Hugo. Det er jo sminken, generelt. Allikevel er det jo et paradoks at hun spiller kona til en 25 år eldre skuespiller, og de mener at hun ser "like gammel" ut som han med litt sær sminke og grå striper i håret.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Å, hun kler jo den også. Det er noe med at "alt kler den smukke" også.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Men Sarah Harris er jo et godt eksempel - hun er jo kjempeflott, men jeg hadde tippet at hun var 10-15 år eldre på det første bildet.
|
![]() |
|
|