|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
| Ja, og eg er under 40 |
|
5 | 4,59% |
| Ja, og eg er over førti |
|
8 | 7,34% |
| Nei. Ikkje enno |
|
53 | 48,62% |
| Nei, erru gærne? |
|
43 | 39,45% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?Så spennende, håper vi får se resultatet!
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du latt håret bli grått?Du ser jo ut som at du har samme fargetone som meg, LaBanga. Hvilken farge farger du med?
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har en gråspettet stripe oppe i hårfestet på den ene siden. Jeg farger, men de grå hårene er omtrent som glass, så fargen sitter ikke veldig godt i. Så gradvis venner jeg meg til denne stripen, noen uker her og der, så får jeg se hva jeg gjør med den etter hvert.
|
|
|
#4 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er også på nr. 6 nå. Det er også ca. slik jeg var om somrene før da jeg var ung og ikke farget, så ikke helt ille.
|
|
|
#5 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Vet ikke helt hvilken fargenummer jeg bruker, men er som regel brun/askebrun/mørk brun. Har også hatt en del sterke rødfarger på håret. Så varierer veldig, er ikke spesielt trofast mot farger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har en god del grått i håret etter å ha sluttet med farging i mars for 2 år siden, men etter å ha sett bildene jeg prøvde å ta i dag innser jeg at jeg trenger en god klipp |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Og så er jeg så glad for denne tråden! Jeg vet altså ikke hva jeg skal gjøre med farge etter hvert, men jeg liker at "la det bli grått" har blitt ett av flere valg. Jeg liker mange muligheter.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har ikke farget håret på flere år, og det begynner å bli grått. Mannen ler bare hånlig av meg når jeg klager over grått hår. Men han er helt grå, så jeg skjønner jo reaksjonen hans. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Har du latt håret bli grått?Ja, det var litt kult faktisk!
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Sv: Har du latt håret bli grått?Blir spennende, LaBanga. Håper vi får se.
Sist redigert av GinaK : 17-06-15 kl 21:03. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Sv: Har du latt håret bli grått?Mener du hun fra Dynastiet? Het ikke hun Sue.. husker ikke, jeg.
|
|
|
|
#15 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg kler rett og slett ikke gyldne striper, og siden etterveksten er så grå, så hjelper det ikke for å skjule at den kommer, så da tenker jeg at poenget bortfaller og jeg kan liksågodt farge det mørkt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har blitt ganske mye gråere (eller mer presist, fått mange hvite hår) i det siste. Og jeg sliter litt med at håret mitt plutselig ser så mye lysere ut enn før, jeg har alltid vært veldig mørk. Synes at jeg kler mørkt brunt hår bedre enn den litt blassere varianten jeg har nå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Har du latt håret bli grått?
|
|
|
#18 |
|
Audacious
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har noen få hvite hår, er mellomblond med ganske mørkt hår på undersiden og i skillen på vinteren, og foreløpig er vel strategien å lysne bitelitt vinterstid så det ikke synes så godt.
|
|
|
#19 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Har du latt håret bli grått?Min gjenoppdagede, fantastiske fyr av en frisør foreslo faktisk smale, smale hvite striper for å lette det tunge håret mitt(har mye hår!), så det er nok mer grått oppi der enn jeg ser selv.
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Har du latt håret bli grått?
Jeg har tidligere farget håret heller sjeldent, men etter en slik runde oppdaget jeg at i etterveksten var det mye grått. Å farge det så ofte som jeg trengte for å skjule det gråe gadd jeg ikke og bestemte meg for å slutte med slikt. Da var jeg 47 år.
Jeg blir litt satt ut av at du kaller noen få grå hår for "ille" og "helt krise". |
|
|
|
![]() |
|
|