|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trives du på FP?Svar fra et rykende ferskt medlem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Har jo ikke vært her så lenge jeg, da - aktivt bare litt over en uke eller så. Men så langt er jeg ganske fornøyd. Jeg har et annet forum hvor jeg kan våse litt mer, så da kan jeg ta det mer seriøse og passe på rettskrivningen min her. Er overrasket og lykkelig over at jeg for eksempel har funnet en tråd hvor man diskuterte bruken av ibid. i referanser her inne - sånt er ikke lett å finne.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trives du på FP?Trives med FP jeg. Men litt lei av nett for tiden.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Trives du på FP?
Bitch og kjerring! Jeg er helt uenig med deg, det er ikke kjedelig når aktivitetsnivået daler, da kan man dominere helt selv.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Hvaaaaaaaaaa? Hvordan kan du finne på å kalle meg noe slikt, det er jo det samme som å si jeg er tilbakestående. Jeg tror jeg må slutte på dette forumet, jeg takler det ikke.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Ditt pysenaut.
|
|
|
#10 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Trives du på FP?Medlemssalongen er egentlig ikke noe å vente seg "fordervet" på. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ustabil
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives i den forstand at jeg velger å bruke tid her, når jeg finner interessante diskusjoner. Men jeg innrømmer at det finnes et par brukere jeg rett og slett ikke trives med, og jeg ser at den svært store takhøyden på forumet gir rom også for enkelt-brukere som er gjennomført ekle. Sånn sett er det uheldig med stor takhøyde. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Trives du på FP?Jeg er visst generelt nokså forumlei for tida, og merker at jeg har blitt utrolig kresen. Når det er sagt, så synes jeg at FP er et forfriskende oppegående forum. Så jeg trives de gangene jeg stikker innom. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Trives stort sett godt, det er mange kloke, oppegående damer her. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trives du på FP?Jeg elsker dette stedet.
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives veldig godt på FP. Jeg liker de aller fleste folkene, jeg liker admin, jeg liker de andre moddene og jeg liker takhøyden. Klart er det personer her inne som kan irritere meg noe så grenseløst, men jeg pleier å være flink og puste med magen. Det er ikke alltid jeg klarer det, hissigproppen.
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Jeg liker meg her, selv om jeg ikke er så aktiv. Synes det er mange reflekterte og oppegående mennesker her.
|
|
|
#20 |
|
Tåler regn
|
Sv: Trives du på FP?Synes det er helt greit her inne. Men merker at jeg er blitt litt mindre interessert nå som vi går mot lysere tider. |
|
|
|
![]() |
|
|