Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 14:00   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trives du på FP?

Svar fra et rykende ferskt medlem. Første inntrykket er veldig bra etter min mening. Det er jo en grunn til at jeg meldte meg inn. Synes det er en fin balanse mellom nyttige og opplysende debatter (noen veldig saklige og andre mer opphetede) og småprat om dagligdagse ting.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:36   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bauche har svart for meg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:59   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har jo ikke vært her så lenge jeg, da - aktivt bare litt over en uke eller så. Men så langt er jeg ganske fornøyd. Jeg har et annet forum hvor jeg kan våse litt mer, så da kan jeg ta det mer seriøse og passe på rettskrivningen min her. Er overrasket og lykkelig over at jeg for eksempel har funnet en tråd hvor man diskuterte bruken av ibid. i referanser her inne - sånt er ikke lett å finne.

Men jeg er litt bekymret også, for jeg hadde en intensjon om å være mindre på nett. Oppdagelsen av FP har ikke hjulpet, akkurat.

Og så lurer også jeg på om det ikke hadde vært enda morsommer med FP hvis jeg hadde hatt tilgang til denne salongen...

Gammel 28-05-07, 14:01   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trives med FP jeg. Men litt lei av nett for tiden.
Og så er det (liksom ) vår.. og da ser jeg at aktivitetsnivået daler litt, og så blir det litt kjedelig.. og så.. .

Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:31   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Trives med FP jeg. Men litt lei av nett for tiden.
Og så er det (liksom ) vår.. og da ser jeg at aktivitetsnivået daler litt, og så blir det litt kjedelig.. og så.. .

Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK

Bitch og kjerring! Jeg er helt uenig med deg, det er ikke kjedelig når aktivitetsnivået daler, da kan man dominere helt selv.

:bidrar til en ikke PK-tråd:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:42   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Bitch og kjerring! Jeg er helt uenig med deg, det er ikke kjedelig når aktivitetsnivået daler, da kan man dominere helt selv.

:bidrar til en ikke PK-tråd:

Da jeg på deg!

Men når jeg er så daff som jeg er for tiden så er jeg en liten sau som leter etter andre tråder som jeg bare kan hive meg på :lat:.

Gammel 28-05-07, 14:44   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bitch og kjerring!

Bitch kan du være selv, ditt opphav av en sau!!

(det var svaralternativ 2 )

Gammel 28-05-07, 14:45   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bitch kan du være selv, ditt opphav av en sau!!

(det var svaralternativ 2 )

Hvaaaaaaaaaa? Hvordan kan du finne på å kalle meg noe slikt, det er jo det samme som å si jeg er tilbakestående. Jeg tror jeg må slutte på dette forumet, jeg takler det ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:46   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hvaaaaaaaaaa? Hvordan kan du finne på å kalle meg noe slikt, det er jo det samme som å si jeg er tilbakestående. Jeg tror jeg må slutte på dette forumet, jeg takler det ikke.

Ditt pysenaut.

Evt kan vi kozemoze litt?

Gammel 28-05-07, 14:23   #10
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Medlemssalongen er egentlig ikke noe å vente seg "fordervet" på.
Det er lite aktivitet der, og de interessante diskusjonene er utenfor den.

I dag er det 2-3 som har svart på/ skrevet innlegg der. De fleste innleggene har bare noen få svar.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:53   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives godt her inne.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:23   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som Toffen sa. Jeg tør ikke signere, for da blir Veronal lei seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:30   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives i den forstand at jeg velger å bruke tid her, når jeg finner interessante diskusjoner. Men jeg innrømmer at det finnes et par brukere jeg rett og slett ikke trives med, og jeg ser at den svært store takhøyden på forumet gir rom også for enkelt-brukere som er gjennomført ekle. Sånn sett er det uheldig med stor takhøyde.

Men alt i alt syns jeg det er mange interessante diskusjoner, og ikke mer jatting og kosing enn at jeg fint greier å styre unna det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:54   #14
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er visst generelt nokså forumlei for tida, og merker at jeg har blitt utrolig kresen. Når det er sagt, så synes jeg at FP er et forfriskende oppegående forum. Så jeg trives de gangene jeg stikker innom.

Jeg synes ikke tonen er for krass i det hele tatt. Det har vel å gjøre med hva man er vant til, tenker jeg. Jeg liker denne blandingen av nyttige/hyggelige tråder og litt tempererte diskusjoner.

Når jeg har sluttet å være forumlei kommer jeg sikkert til å skrive mer.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:58   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trives stort sett godt, det er mange kloke, oppegående damer her.

Skal jeg trekke fram noe negativt så må det være at alle er veldig enig og at det legges litt føringer for hva som er tillatt å mene. Og skulle man være så uheldig å ytre noe "feil", så kan man risikere å bli hugget hodet av. Normalt liker jeg at folk argumenterer for sitt syn og de kan godt ha en skarp tone - men nålestikking er en annen greie.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 21:32   #16
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker dette stedet.
Det er en akkurat passe dose med nek og troll, uten dem hadde det jo blitt kjedelig!

Gammel 28-05-07, 21:44   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives veldig godt på FP. Jeg liker de aller fleste folkene, jeg liker admin, jeg liker de andre moddene og jeg liker takhøyden. Klart er det personer her inne som kan irritere meg noe så grenseløst, men jeg pleier å være flink og puste med magen. Det er ikke alltid jeg klarer det, hissigproppen.

Gammel 28-05-07, 21:46   #18
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trives godt her, det er sommer nå, nesten da. Og dermed ikke så mye tid foran PC-en.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 21:47   #19
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg liker meg her, selv om jeg ikke er så aktiv. Synes det er mange reflekterte og oppegående mennesker her.
Jeg føler vel ikke at jeg passer helt inn, men trives her likevel.

Gammel 28-05-07, 22:01   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Synes det er helt greit her inne. Men merker at jeg er blitt litt mindre interessert nå som vi går mot lysere tider.
Men jeg fikk litt "sjokk" i begynnelsen, da jeg ikke helt kjente til hvordan enkelte uttrykte seg, og følte jeg ble misforstått. Men slik er det ikke nå lenger, og jeg synes det er mange flotte oppegående damer her.

Selv om man må passe seg for:
1)Rettskriving
2)Kosemose
3Mye bruk av smileys

Til gjengjeld får man:
1)Flotte svar på innlegg (de aller fleste iallefall)
2) Tøffe oppegående damer som ikke bare jatter med deg
3) Mange synspunkter om det meste

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.