Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du et glamorøst syn på samlivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 22:58   #21
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hmmm... det er noe som ikke stemmer her.

Etter å ha lest svarene ser det ut som mange er en kombinasjon av "folk skiller seg for lett, fordi de har for store forventninger" og "jeg har ikke store, romantiske forventninger".

Hvor er alle disse "folkene", da? Som hadde så store forventninger, og stakk av med en gang de ikke ble oppfylt?

Jeg kjenner at det er noe her jeg reagerer på, og muligens er jeg hårsår, men det jeg synes, er at det er altfor lett å si om andre at de "gir opp for lett". Hva vet dere om det?

Jeg trur alle har store forhåpninger når de får sitt første forhold, men når(eller hvis) det går galt, så får en litt mer nyansert syn på å ha et forhold. Fordi om jeg er i mitt andre forhold, så betyr ikke det at jeg ikke tar dette forholdet alvorlig, men at jeg vet at livet har flere farger en bare rosa.

Jeg elsker kona mi, og gjør så godt jeg kan, men vet at jeg kunne (burde)gjort så mye mer for å gjøre forholdet mer glamorøst.

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.