Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vi som solgte landet av Morten Strøksnes

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-15, 20:53   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som solgte landet av Morten Strøknes

Strøksnes.

Gammel 03-01-15, 21:11   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Men statlig eierskap har jo bidratt enormt til statskassen i Norge, Polyanna selv med "dårlig" forvaltning? Og hva med det langsiktige perspektivet og hvordan disse verdiene forvaltes? Statlig versus privat? til og med jeg har større tillitt til den norske stat en privat eierskap for enhver pris. Staten føler i alle noen visse spille regler både når det gjelder samfunnsinvesteringer, etikk og what have you not.

Hva skal erstatte disse verdiene?

Jeg er veldig uvitende på dette altså så jeg beklager hvis spørsmålene er veldig stupide.

Gammel 03-01-15, 21:16   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Og jeg er bekymret for det norske arbeidsmarkedet når kunnskapsbaserte tjenester/IT outsourses til feks India. (Gjerne til firmaer som norske ledere i moderbedriften har interesser i. Har jeg hørt.)Pengene styrer det meste og 200 mill i overskudd er ikke godt nok om man kan oppnå 250 ved å ansette indiske IT-folk.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.