|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som solgte landet av Morten StrøknesMen statlig eierskap har jo bidratt enormt til statskassen i Norge, Polyanna selv med "dårlig" forvaltning? Og hva med det langsiktige perspektivet og hvordan disse verdiene forvaltes? Statlig versus privat? til og med jeg har større tillitt til den norske stat en privat eierskap for enhver pris. Staten føler i alle noen visse spille regler både når det gjelder samfunnsinvesteringer, etikk og what have you not.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som solgte landet av Morten StrøknesOg jeg er bekymret for det norske arbeidsmarkedet når kunnskapsbaserte tjenester/IT outsourses til feks India. (Gjerne til firmaer som norske ledere i moderbedriften har interesser i. Har jeg hørt.)Pengene styrer det meste og 200 mill i overskudd er ikke godt nok om man kan oppnå 250 ved å ansette indiske IT-folk.
![]() |
|
|