|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Makt-eliten på kokainJeg vil vel ikke påstå at jeg blir overrasket over dette, men jeg syns det er trist, og som Pia nevner, at det er litt skummelt at mange viktige beslutninger blir tatt i kokainrus - eller annen rus for den saks skyld...
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makt-eliten på kokainJeg er nok litt sånn doper du deg så er du ute å kjøre, uansett hvilken variant det tas i (sniffe, injisere, røyke) eller uansett hva du heter.
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Makt-eliten på kokainMen en lenke da? Noen som har det?
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Makt-eliten på kokain
Jeg så i et diskusjonsprogram på TV at man fra kloakken i Oslo har analysert seg fram til at befolkningen i Oslo bruker 8000 brukerdoser hver eneste dag. (Jeg tar forbehold om at det er feil i hukommelsen min.) 8000 i Oslo er ganske mye, og vi snakker ikke om de vi lett observerer som ruset på gata.
|
|
|
#6 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Makt-eliten på kokainKif: eg leita i går etter artikkelen der eg las nettopp dette med "kvardagsbruk", men fann den ikkje att. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Makt-eliten på kokainEg kjenner at eg får lyst til å hente fram denne tråden att og legge til eit spørsmål: er det god bruk av knappe politiressursar å bruke pengar og tid på "kvit-snø aksjonen"? |
|
|
|
![]() |
|
|