|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Et digert glassfat mannen har arvet. Det blir gjerne fylt med noen papirer og annet rot, så spesielt dekorativt blir det jo ikke. Og så har jeg telysestaker i ymse varianter - gjerne noen Knøtto har laget.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Vi har ikke salongbord men en gammel skipskiste. Den har oftest fjernkontroll på seg, ellers ingenting fordi den brukes til lagring av spill etc.
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere på salongbordet?Jeg har arvet et ganske stort brett i sølvplett. Det har jeg fremme om vinteren/til jul. På det er det hjemmelagde og kjøpte telysestaker og en skål med en kongle og noen sjokolader jeg har oversett helt siden jul.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Vi har 2 fænsi universalfjernkontroller, ingen av dem brukes. Men vi har ikke salongbordet foran TV-en, bare en love-seat og en stor puff.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere på salongbordet?Vi har et fat med noen lys... Lysfat kan styles på ulike måter slik at du får noe som er deg. Når vi sitter/er i stuen er det gjerne noen fjernkontroller og eventuelle pader og glass på bordet. Når barna leker i stuen er det gjerne en by av ett eller annet slag både over og under bordet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva har dere på salongbordet?Et veldig fint glassfat fra Hadeland, tror jeg. Arvet av moren min, det er minst like gammelt som meg. Det er i mørkegrønt glass med høye kanter. På fatet har jeg to hvite kubbelys. Hele året. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
søt
Sv: Hva har dere på salongbordet?To telysestaker midt på bordet. Har 11-måneder gammel baby som river ned alt.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Vi har et ganske pent salongbord med glasstopp, men har nesten alltid heldekkende duk på fordi TV-en speiler seg i glasset.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?
Kjedelig.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har dere på salongbordet?Blomst, fat med lys og serviettholder med servietter (sporadisk). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Sv: Hva har dere på salongbordet?Eg har to sofagrupper. Den eine står fritt og er ikkje tilknytta tv. Der står et lysfat med kubbelys og to store telysholderar i råsa. Omkransa av nokre kuler i sølv og nokre dusrosa hjerter. I tillegg er der akkurat no en orkide som er planta i ei høg krukke med noko sisal rundt. På det andre bordet der tven er har vi mindre. Der står et kubbelys på et lysfat, ei skål i fattigmannssølv med godteri og fjernkontrollar. I løpet av dagen ligg det både i-dingsar og glas/koppar/fat der, men eg er nazi på at alt skal ryddast før leggetid for både store og små.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Eh,,, en avis, to fjernkontroller, en ipad, en iPhone og en halvspist skål med Cheriooes. :hjemme med sykt barn:
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere på salongbordet?Akkurat nå har vi to telysestaker (Stella) også den Lup fra Hay i kobber. Har ofte blomster på bordet også.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere på salongbordet?Ingenting. Det fylles alltid opp av fjernkontroller og dingser, og med pynt ser det mer rotete ut enn det gjør med dingser alene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har dere på salongbordet?Hadde jeg hatt salongbord hadde jeg nok ikke hatt så mye på det. Det hadde bare blitt flyttet på uansett.
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Man MÅ jo ingenting men personlig syns eg det er meir koselig enn tomme flater.
|
|
|
|
#20 |
|
finner ut av mye
|
Tror jeg foretrekker tomme flater slik at det er plass til å sette fra seg ting der.
|
![]() |
|
|