|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 Shades of GreyVerden vil bedras, og folk er dumme som brød, eller iallfall grenseløst naive. Sånn er det med den saken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I endring
|
Sv: 50 Shades of GreyDen fikk terningkast 1 på lokalsendingen her med kommentar om at den var mindre erotisk enn Askepott, så tror ikke filmen sprenger noen grenser.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: 50 Shades of GreyYtringsfrihet synes jeg det blir rart å trekke inn på bakgrunn av at folk er uenige i noe. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 50 Shades of Grey
Men skjer ikke dette i feks Rambo også? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: 50 Shades of GreyJeg ser ikke helt hva ytringsfrihet har med dette å gjøre? Man har jo også rett til å mene hva man vil om det som blir laget, og det er jo nettopp det vi driver med nå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: 50 Shades of GreyJeg så min første trailer på filmen i går, og traileren vinkler definitivt innholdet romantisk. Romantisk og sensuelt, vil jeg jeg si. Eller prøver på sensuelt. Pga musikk (Beoncé som stønner) og sakte film av lepper som bites i og sånn. Ingen sex i trailer, bare antydninger om. Ingen vold heller.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyYtringsfrihet i denne sammenhengen synes jeg handler om at vi også kan si vår avvikende mening om denne filmen mer enn noens rett til å lage den. Jeg har aldri stilt spørsmål ved retten til å hverken skive boken eller lage filmen, men jeg har stilt spørsmål ved at dette markedsføres som kjærlighet og det må da virkelig være lov! Jeg synes Gudfaren er en helt praktfull film, men hvis den var blitt markedsført som et idealisert bilde av storfamilien og hvordan man dyrker sunne relasjoner, burde man jo reagere på det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 13-02-15 kl 23:06. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 50 Shades of GreyDu burde ta en runde med autocorrecten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyJeg har redigert nå. Ikke rødvin, men brillemangel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyNote to self: -aldri aldri aldri trykke "skriv hurtigsvar" før du har lest korrektur MED briller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Sv: 50 Shades of GreyHusk sitteunderlag folkens. Så dere ikke sklir av stolen
Her er det noe galt som ikke er riktig! Sist redigert av Bamsemums : 14-02-15 kl 11:42. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hah, ikke spøk med det, det VAR faktisk et par scener der jeg var på tur å gjøre nettopp det.
|
|
|
#19 |
|
|
Trenger vel ikke filosofere så veldig dypt for å se det opplagte?
|
|
|
#20 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men slik jeg tolker enkelte innlegg her så burde man jo nesten skjemmes for å bli opphisset av filmen.
|
![]() |
|
|