Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 22:30   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.657
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har denne. Og synes den er superduperlekker.
Bruker den til både jobb og ellers ja.

Den likte jeg godt, min smak!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 22:33   #82
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg veksler mellom flere vesker og har nok alt for mange. Jeg drar sjelden pc med meg fram og tilbake til jobb, men bruker veske hver dag. Varierer mellom skuldervesker og slike som jeg kan ha skrått over. Innholder finnes i flere mindre punger oppi som jeg bare flytter fra veske til veske. De gangene jeg har med pc hjem har jeg en egen liten pc-veske som buler når strømforsyningen ligger i den. Når jeg er ute og besøker kunder varierer jeg mellom å ha sekk, veske og et nett med materiell og kataloger; avhengig av hovr mye jeg skal dra på.

I morgen skal jeg på BI på heldagssamling og da blir det en Timbuk2-tote til bøkene og notatboken jeg skal ha med.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 23:11   #83
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.651
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg fikk en perfekt ryggsekk fra min mors fagforbund. Kan jogge med den, og rommer akkurat iPad, to nøkler, appelsin, matpakke, håndkle og underbukse.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 04:36   #84
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg har denne, for den er det god plass i.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (494,4 KB, 51 visninger)
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 07:29   #85
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Fjellräven sekk no 1. Perfekt til pc og rettebunker og strikketøyet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 15:48   #86
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.372
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har denne. Og synes den er superduperlekker.
Bruker den til både jobb og ellers ja.

Drar opp en gammel tråd, og håper at Nessie eller andre som har denne veska vil svare. Jeg ønsker å se ned i den, men det er ikke bilde av det på nettsida. Hjelp? Og så lurer jeg på om den er veldig ruvende? Jeg trenger ei veske som har plass til min MacBook Air 13 tommer, flaske, matboks, pengebok og en haug med andre små nødvendigheter avhengig av hvor jeg skal, men uten at den er for stor. Jeg er en ei-veske-person til daglig, og vil ha ei veske som passer til både jobb og hverdag. Har forelska meg i denne, men vet ikke hvor jeg kan se den i butikk.

Har også sett på denne http://www.boozt.com/no/no/guess/gre...roup=brandwall, men den har et minus med at den mangler skulderreim. Og så er det finere med skinn, tror jeg.

(Og med dette avvik jeg vel ørlite fra temaet i tråden)

__________________
Mamma til fire unge voksne på 20-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 16:10   #87
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Fjortisveske, dvs diger veske med to stropper som jeg slenger over skuldra.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 17:15   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Drar opp en gammel tråd, og håper at Nessie eller andre som har denne veska vil svare. Jeg ønsker å se ned i den, men det er ikke bilde av det på nettsida. Hjelp? Og så lurer jeg på om den er veldig ruvende? Jeg trenger ei veske som har plass til min MacBook Air 13 tommer, flaske, matboks, pengebok og en haug med andre små nødvendigheter avhengig av hvor jeg skal, men uten at den er for stor. Jeg er en ei-veske-person til daglig, og vil ha ei veske som passer til både jobb og hverdag. Har forelska meg i denne, men vet ikke hvor jeg kan se den i butikk.

Har også sett på denne http://www.boozt.com/no/no/guess/gre...roup=brandwall, men den har et minus med at den mangler skulderreim. Og så er det finere med skinn, tror jeg.

(Og med dette avvik jeg vel ørlite fra temaet i tråden)

Jeg elsker den
Ei på jobb kjøpte seg nettopp den samme.
Jeg synes ikke den ruver. Inni har den ei lomme med glidelås og så er det også lomme med glidelås utvendig. Jeg skal putte min Mac nedi og ta bilde

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 17:20   #89
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg elsker den
Ei på jobb kjøpte seg nettopp den samme.
Jeg synes ikke den ruver. Inni har den ei lomme med glidelås og så er det også lomme med glidelås utvendig. Jeg skal putte min Mac nedi og ta bilde

Ikke se på rotet
Du finner sikkert en oversikt over forhandlere på nett? I Trondheim hadde de iallefall den på en skobutikk.
Fant den her.



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 18:09   #90
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.372
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Å, tusen takk! Tror det må bli denne

Og så har jeg tydeligvis ganske nylig prikket deg, for jeg får ikke lov til å takke deg med en prikk denne gangen.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 20-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 19:08   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Å, tusen takk! Tror det må bli denne

Og så har jeg tydeligvis ganske nylig prikket deg, for jeg får ikke lov til å takke deg med en prikk denne gangen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 14:47   #92
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.372
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Å, tusen takk! Tror det må bli denne

Og så har jeg tydeligvis ganske nylig prikket deg, for jeg får ikke lov til å takke deg med en prikk denne gangen.

Åh, den er utrolig fin, tatt i bruk for første gang! Takk for tipset, Nessie

__________________
Mamma til fire unge voksne på 20-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 17:07   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Åh, den er utrolig fin, tatt i bruk for første gang! Takk for tipset, Nessie


Bra! Så ei på Gardermoen med den tirsdag.
Da i lys brun utgave

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no