|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Varmekabler, ja! Beste vi har gjort av "oppussingsgreier" er å legge det i yttergangen. Har tapet på en vegg på toalettet som ligger i gangen.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?
Ja, ikke sant. Vi har som nevnt fliser og varmekabler i gangen slik den er nå. Det fungerer dårlig, spesielt i forhold til rengjøring.
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Store fliser er vel bedre?
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
Vi har store fliser i dag. Det er riktignok en del mellomrom med fuging i tillegg til at flisene har en veldig ru overflate. Det finnes nok både bedre fliser og bedre flisleggere enn den som la disse.
LilleT Sist redigert av LilleT : 22-05-15 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Bilde nummer 1 viser litt av utfordringen med lite toalettrom. Vi trenger en vask som er absolutt max 32 centimeter dyp. Har lyst på en slik som er litt retro med gammeldags blandebatteri, men vi fant ingen som var små nok i dag.
![]() |
#8 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?De flisene er rå, men jeg hadde ikke orket å ha fliser med så mye lyse partier. Hvis du går for dem, ville jeg hatt grå vegger, litt lysere enn den på flisene (for det er grått?)
![]() |
#9 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Ser nå at de skal på do, ikke gangen! Da ville jeg hatt dem! Vi har sjakkruter i grått og ganske hvitt på do.
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Ja, gangen vår er relativt romslig, så jeg tror de flisene hadde blitt litt for mye å ha der. Ville du hatt grå vegger på toalettrommet også, eller blir det finere med hvitt? Jeg ser egentlig for meg hvitt, men er usikker på om det bør være en type tapet eller bare malte plater.
![]() |
#11 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Vi har lys grå tapet på de andre veggene på den gangdoen, du ser fargen bak glasset over vasken. Litt lysere i virkeligheten. Ganske mørk grå i yttergangen og enda lysere grå i hallen innenfor. Synes det gir fin helhet.
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Fine fliser til doen. Men jeg ville slått til med en ordentlig farge på veggene. Gul, grønn, rød, rosa, lilla.... hva som helst som dere liker, bare ikke hvitt eller grått. Syns dere likevel det er for sprelsk, så ihvertfall én vegg i en skikkelig knallfarge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Jeg synes sånne små toalettrom er mest delikate når de er relativt rolige og crispe, det er liksom noe med hva du driver med der inne som gjør at det er ok med noe "nøytralt".
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Det går sakte framover her ... Vi har fortsatt ikke funnet en servant som er liten nok og som i tillegg "matcher" golvflisene. Tenker at den ikke bør se for moderne ut.
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Legg ut bilde av noe som ligner det du kan tenke deg... Jeg har nemlig akkurat vært igjennom samme greiene. Knøttbad som måtte ha knøttmøbler.. Har sett det meste Norge har å by på nå, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|